Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Mart 2013 Salı

nadir okunan kitaplardan sayılı alıntılar #1

CORALİNE (film/kitap)
^Coraline iç çekti.''Lütfen.Senin adın ne?'' diye sordu kediye .'Bak ben Coraline 'ım tamam mı ?''Kedi afallatacak pembelikte ki ağzındaki dilini çıkararak yavaşça ve dikkatle esnedi.''Kedilerin adları yoktur.''
-''Yok mudur ?''dedi Coraline .
-Yoktur dedi kedi.''siz insanların adlarınız var. Çünkü siz kim olduğunuzu bilmiyorsunuz .Biz kim olduğumuzu biliyoruz.Bu nedenle de ada ihtiyacımız yok.''^
bu güzeldi ama sıkı durun şimdiki ise kedi sevenleri  şaşırtacak ,tebessüm ettirecek: ^Kedi burun kıvırdı ve ilgisiz gibi görünmeye çalıştı. .Sanki bir sır veriyormuş gibi '' Kedileri çağırmak '' dedi ''haddini aşan bir davranıştır. rüzgarı çağırmak gibi bir şeydir .^                                        
İlk filmini izlemiştim animasyon ama çok güzeldi.sonra  aynı yazarın mezarlık kitabı adlı kitabını okudum .Coraline 'ın  Neil GAIMAN'a ait olduğunu bilmiyordum.


2 yorum:

  1. Bilmiyordum bunuu çok sevmiştim filmini de öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı bulucam diye çok çırpınmıştım film ile benzer ama kitaptaki diaologlar çok daha eğlenceli :D

      Sil