Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Mayıs 2013 Çarşamba

BEN DÖNDÜMMM..!!!!

İlk olarak arayı açtığım için üzgün olduğumu belirtmek isterim .tamam bu özürden sonra affedildi isem şen şakrak devam edelim .oooooo neler oldu neler.ilk önce matematikden 25 aldım .ohh ne kadar kolay yazdım ama  inanın söylemesi koyuyor insana .sonra notum 78 e yükseldi evet şimdi ortalama hesaplıyoruz.(hesaplamıyoruz tabiki :))neyse işte demek isteğim yazılılar çok sıkışıktı .peki yazılılar bitti mi? Yoo cuma günü 2 yazılım daha var. yaşasın bugün ders çalışmıycam ve yarın çalışılcak konular da üst üste binecek.

   

öhö .neyse bu arada ortaya alakasız bir konu atayım 25 aldığım yazılıdan önceki gün gökkuşağı gördüm .evin içinde zıplıyorum hopluyorum.annem komşudaydı komşuya bile söyledim :D
neyse çooook saçma bir yerde bu yazıyı noktalıyorum taksit taksit yazayım yoksa yazacak konu bulamıyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder