Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Haziran 2013 Cuma

başlık #1

başlık bulamadım. o kadar da yaratıcı değilmişim demek ki neyse efendim siz alttaki resimde bulunun sütlü fındığımsı kasıtlı konulmamış (!) şeyleri göremezden gelin  ve walkmen ve  kasetlerimle ilgilenin lütfen :D


öhöm  . şimdi ordaki kasetlere zum yapalım bi.neymiş onlar ?
FAHİR ATAKOĞLU SENFONİK KONSERİ(İstanbul Temmuz 1997)
KORKULU SULARDA ''KONSER SEMAİLERİ'' Turkish Classical Instrumental Music

klasik müziği severim ama öyle ay öldüm bittim de değilim hani. farklı şeyler dinlemek lazım .bir dereceye kadar sevmediğim müzikleri tekrar tekrar dinleyebilirim ki solda görmüş olduğunuz kaset sanırım dinlediğim ilk klasik müzik kasedi oluyor. ve ilkler her zamanki gibi gönülleri fethetti . :)

sağdaki Korkulu Sularda  kasedine gelecek olursak eğer içinde ud kanun keman ve kemençe var . evet doğru okudunuz .  klasik türk müziğini dinlemek istiyorum şuanda dinleme konusunda pek başarılı değilim. bir parça dinleyip başka kasede geçiyorum. ama batı tarzı klasik müzik mi ne deniyorsa onunla ilgilenip klasik türk müziğiyle ilgilenmemek biraz canımı sıkıyor. kendimi dinlemek anlamak için acıcık zorluyorum . bakalım  inşallah kısa zamanda o da alışabilirim . ( bu arda kemençede Fikret KARAKAYA var .)

 kaset mevzusuna gelecek olursak ehe walkmenim var. :D(hava yapıyormuş gibi oldu ama pek havalanılcak birşey değil bu  zira okulda öğretmenler tarafından walkmenim ilgiyle karşılanırken diğer taraftan arkadaşlarım da dalgalarını geçtiler . eh ne diyeyim  belkide onlardan bile yaşlı .ama kesinlikle atmak yada birine vermek gibi bir düşüncem yok .10-15 yıl sonra iyi para eder $_$  :D

başka başka ne yazcaktım ben ?  sanırım klasik müzik kasetlerinden bir parça paylaşsam dinler(mi)siniz. hadi güle güle  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder