Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Haziran 2013 Pazartesi

güzelimsi alıntılar #1



''....Herkesin gittiği yoldan saptığında, kendi yolundan yürü ki,
 diğerleri arkandan gelebilsin...

ilk 2 saniye ne anlama geldiğini düşündüğümü itiraf edeyim ..:))




''Peri masalları gerçeklerden ötedir:bize ejderhaların var olduklarını anlattıkları için değil,ejderhaların bile yenilebileceğini gösterdikleri için...''

öhm ''ne buluyorsun şu fantastik kitaplarda ?'' diyenlere buyrunuz efendim .her fantastik kitapta okunmaz tabii ama neyse :D

2 yorum:

  1. öhöm gene ben geldiiim :D
    ilk yorumun bendendi demek ihihi yazın daha çok ilgilenirsin blogla daha bi sürü yorumun olur her yorumun heycanı vardır o ayrı tebi:D
    fantastik kitaplar kim ne buluyorsun diyor yahu mis gibi kitaplar öyle dünyalara götürüyorlarki insanı.Hem onca hayal gücünün içinde yukardaki gibi gerçekçi öğütler de fısıldıyorlar kulaklarımıza ooh mis.:)

    Ah şimdi yorum yapmadan önce eğer kaldırmamışsan biz yorumlarımızı yazarken bir kelime doğrulama uygulaması tatsız bir şey yorumlarını azaltır. Bu yüzden ayarlar-> yorumlar ve yayınlar->kelime doğrulama yı görürsün o sayfada hıh o eveti hayır yaptımmı tamamdır :D
    Bu arada en son paylaştığın şarkıyı da pek sevdim bilgilerine:)
    Derslerinde başarılaaar:)
    Sevgilerimleee:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :D sık sık uğra arayı açma. tıkandım yine yorum yazarken zamanla alışırım heralde :D. blog ile ilgili yapmam gereken ne kadar çok şey varmış neyse yavaş yavaş eksiklikleri hallediyorum :))lütfen desteğini esirgeme öğrenmem gereken çoook şey var .
      başarılar,teşekkürler ve bol takipçili yorumlu günler. ardı ardına yazınca pek hoşuma gitmedi şimdi neyse :D

      Sil