Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Haziran 2013 Pazartesi

Merhaba iyi kabul edilen ,kolay çıkmayan sıkıcan . Bıktım yahu git artık !!

eeeeee ıııııııı ooooooo . SIKILDIM!!. evet kısa ve net oldu. yazılılar bitti boşlukta gibiyim canım hiç birşey yapmak istemiyor.(arada bir biyoloji coğrafya çalışayım diyorum ama sonra sıla kendine gel ne yapıyosun yaa diyince geçiyor.)inanın blogu açtığımda yazı yazsam mı yazmasam mı  düşündüm neyse. bu kadar sıkılganlık yeter neşeli olmaya çalışalım ki neşemiz gelsin dimi ?
efendim öğrencinin derdi biter mi ? yoooo kim demiş bitmeeeeeeeez. bu seferde derdim karnenin yanında teşekkürümsü belge almak bir kaç gündür bunun karın ağrısını çekiyorum .

konudan konuya ne güzel atlıyorum yaaa :) dün bahçeye gittik ve bi sürü bisürü fotoğraf çektim (!) . çekmeye çalıştım da olur şimdi çekmeye çalıştıklarımdan nacizane örnekler ( bu nacizane sanki farklı bir anlamdaydı neyse )..






 eee yükleyemedim geri kalanını neyse parça parça paylaşayım yukarıda resimlerin kötü gözüktüğüne bakmayın güzel çekebilseydim gerçekten güzeldi gölcük oluşmuş yosun tutmuş falan iyi yani :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder