Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Temmuz 2013 Cumartesi

kütüphaneden yeni kitaplar aldııım :)

önceki gün   arkadaşımla kütüphaneye gittik .  bayağıdır görüşmüyorduk iyi oldu anlayacağınız kütüphane bahaneydi ama o da aradan çıktı . evet şimdi gelelim kitaplara

kitap #1

kuarkların büyücüsü kendisi fantastik görünüşlü bilimsel bir kitap olabilir daha başlamadım  okumaya ama içine göz attım . odtü yayınlarından okuduktan sonra  detaylı bir eleştiri (!) yaparım .
kitap #2 cehennemde balo geceleri aslında  almayacaktım onun yerine çin efsaneleri ile ilgili bir kitap kestirmiştim gözüme . arkadaşım alacaktı bunu sonra vazgeçti . bende dedim ki (tuaf oldu :D)çin efsaneleri pek fazla kimsenin ilgisini çekmez önce bunu alayım okuyum sonra alınmamış olursa onu alırım .bakalım nasıl bir şey çıkacak ?
kitap#3
daha önce stephen kıng adını çok duymuş olup hiç bir kitabını okumamıştım . karanlık çökünceyi de arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım  daha ilk hikayedeyim . azıcık sıkıcı ilerliyor.dün arkadaşıma söyledim en başlarda konuşmalar falan sıkıcı ama hikayenin sonunda kalıyosun öyle dedi ve bana hikayenin bir kısmını anlattı . hayır olmaz size anlat(a)mıycam unuttuğum için falan değil tabi heyecanı kaçmasın :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder