Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Temmuz 2013 Pazar

nadir okunan kitaplardan sayılı alıntılar #2

Ayşenur Gülsüm TUNA'nın  'Kuşlu dualar '  adındaki kitabında okuyunca çok gülmüştüm :D
 

yukarıdaki resim eski bir hesap makinesi olup birazdan paylaşacağım söz ile hiç bir ilgisi bulunmamaktadır. :D

''Yurtlarından ayrı kalmamak için milletlerinden ayrılmışlar'' 
Nazan BEKİROĞLU' nun  Nar ağacı kitabında Yasemen'in söylediği söz . 
daha önce Nar ağacını okuyanınız var mı ? Nazan BEKİROĞLU Çankırı 'ya geldiğinde söyleşisine gitmiştim 
 genellikle dilinin ağır olduğu söyleniyor. Nar ağacının dili o kadar ağır değil gini bilmiyorum aslında alalı çok oldu  şubat ya da mart ayıydı sanırım . okumak şimdiye kısmetmiş . yeni başladım daha  ama paylaşmadan duramadım . 

KISA BİR NOT: kısa bir not dedim ama uzun olursa da gülmeyin elimin ayarı yok. dünya klasikleri ile bi anlaşamadım . sıkıcı geliyor aslında şimdiye kadar doğru düzgün okudum 2 kitap yoktur ama . bana önerebilceğiniz  klasikler var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder