Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ağustos 2013 Çarşamba


 merhabaaaa

 geldim .uzun zamandır bir şey paylaşmıyordum . şarkı stoğuma bakarken bu yazın başında izledim gokusen adlı japon dizisinin ilk sezonunun şarkısını gördüm . toplamdan 3 sezondan oluşan dizi aslında bir mangadan uyarlama. isim hafızam çook kötüdür bu yüzden acıcık üstün körü bi tanıtıcam : öhm şimdi baş rolde bir matematik öğretmenimiz var ki sanırım  ondan gördüm fight oh hareketini bu yıl çokça yapıcam :) kendisi aslında anne babasını kaybetmiştir ve yakuza(mafyada diyebiliriz) ailesinin tek varisidir. ancak liderlik yapmak istemiyor ve öğretmenliği tercih ediyor.(yaşasın zaman kayması :P )öğretmenliğinin sanırsam ilk yıında  erkek lisesinde işe başlıyor.özellikle bir sınıf varki şuan utanarak söylüyorum bu sınıfın şubesini hatırlamıyorum : / okulun en belalı sınıfı  herşey onların başının altından çıkıyor.  bu yüzden gerçekten masum olsalarda kimseyi kendilerine inandıramıyorlar. Matsumoto jun ki kendisi hana yori dangonun  yani  aslında boys over flowers ın japon versiyonunun (açıklık getireyim boys over flowers aslında bi mangadan uyarlama anime si japon dizisi derken kore ye kadar gidiyo :D)başrol  oyuncusu . neyse matsumoto jun öğretmenlerin kötü olduğunu söyleyip sınıf arkadaşlarını kışkırtıyo. ee durum nöyle olunca öğretmenin işi de kolay değil.  ilk 2 sezonunu 3 gün içinde bitirdiğimi söylemeliyim  ancak çok ard arda gelmesinden olsa gerek 3. sezonda takıldım ve bıraktım .her sezon bir önceki övüyorum . kötü olduğundan değil bölümleri ard arda izlediğim için çok çabuk bağlandım sanırım oyunculara.

 son olarak bu kadar kötü bir şekilde dizi tanıtımı yapıp sizi diziden spğuttuysam özür dilerim . :D  o zaman lütfen bu yazımı görmezden gelip izlemeye başlayı seviceksiniz inanıyorum . başarabilriz. fight oo ohh ( hiç yeri değil de ama yapasım geldi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder