Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Eylül 2013 Çarşamba

benim adım sıla ben bu öğrencileri açarım :@




Evet efendim okullar açıldı. Artık lise 3 olmanın yanı sıra  bazı öğretmenlerin değişmesi,sınav stresi ve başka bir değişiklik : servisimin değişmesi. Şimdiii gelelim servis mevzusuna daha doğrusu servisteki öğrenci mevzusuna . arkadaş kimsenin yüzü gülmez. selam veriyorum  bi kaç kişi miyavlar gibi karşılık veriyor. geri hııı banane  ses benim selam benim tavrında gibiler.  daha ilk hafta  ilk günler neyse de ileri dede böyle olursa. ben bu oyunu bozarım eski servisimi özledim ben . burada ne bir ses ne bir nefes . neyse dediğim gibi eğer böyle devam ederse devreye giricem (!) önce herkesle  tanışıp kaynaşıp kaynaştırma yapıcam . bakalım neler olacak. bu da böyle bir saçmalarkene oldu . neyse esenlikler dilerim :)))  şarkı için buyrun burdan  klik  bu seferki de bir anime şarkısı Japonca  bir şans verin dinleyin bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder