Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Eylül 2013 Çarşamba

''Doğru olduğunu bildiğim şeyi yapamayacak kadar korkaktım.Yanlış olduğunu bildiğim şeyi yapmamam içinde gerekli cesaretim yoktu.''
 beyaz zambak 


Eveeeet videolara falan derken geldim aaa takvime birde baktım ki tatilin son 11 günü :D sıkılmıştım ama şuan acaba böyle düşündüğüm için pişman olur muyum diyorum.Neyse  artık anime izlemek için sabah erken kalkmak yok okula gitmek için erken kalkmak ,anime izlemek için daha erken kalkmak var . 

 bu arada yine konudan konuya atlayarak söyleyeyim dedim :D  bir sürü saçma sapan resim çektim :D   unutmazsam üşenmezsem ya da ödevim falan olmazsa paylaşırım sanırım :D niye yazdım ki şimdi bunu neyse . hepinize sanal alemde güzel bir ikindi dilerim efendim .:)  (bu da olmadı şimdi :/ )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder