Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Eylül 2013 Pazar

şöööyle bir bakıverdim

 takip ettiğim bloglardaki yeni paylaşımlara baktımda  çoğu kişi yazmak istemediğini yada paylaşacak konu bulamadığını yazmış şimdi düşündüm  herkes acaba bloga ne yazsam diye düşünüyo. sende otur öyle kös kös. aferin bi güzel payladım sanırım kendimi . veeee ilginçtir ki bende yazacak paylaşacak pek ilgincimsi birşey bulamadım yalan yok! bende dedim ki olsun bu düşündüklerimi yazayım nasıl olsa bloguma hep yabancı ülkelerden  kıtalardan ziyaretçiler geliyor . acaba yazdıklarımı anlıyorlar mı? :D merak  içindeyim neyse burdan blogumu ziyaret eden ( yanlışlıklı ya da bilinçli) herkese teşekkürler buda böyllee bir yazı oldu . o zaman şimdi dinlediğim şarkıyı paylaşıyorum sizlerle buyrun efendim :))


not: bugün dışarısı rüzgarlı . ne zaman dışarı çıkmak istesem çoğunlukla olduğu gibi davet ettiğim daha doğrusu dışarı çıkalım dediklerim tarafından reddedildim . neyse alışmalı artık bende camı açar önünde otururum . hıh kim ne yapsam dışarıyı burda camdan gelen havayla ohh efil efil (yazarken içine bir şey oturdu)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder