Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ekim 2013 Perşembe

3.Takipçim tarafından mimlendim .2 mimim :))) konu:Hayallerinle Gel ^ ^

Merhabalar herkese .Yazılılar tam gaz başladı.Ben de soluklanmak için bloguma arada göz atıyorum . Göz atarkeeen  onu gördüm (gizemli bir hava vermeye çalıştı ama beceremedi ) Bakınız kendisi 3. takipçim oluyor . http://happylittleredridinghood.blogspot.com/2013/10/hayallerinle-gel-mim.html   .Kendisine buradan teşekkürlerimi sunuyorum. İnşallah en kısa zamanda blogunu detaylı inceleyeceğim :)) Veeeee bir de mimlenmişim yaa ben :D  mim için de çok teşekkür ederim Altın Zen .Eveet mim konumuz:Hayallerinle gel
hiiiiii ! Çalışmadığım yerden geldi . sanırım hayallerimden bahsetmem gerekiyor burada :D.
   
     sanırım 3-4 dakikadır ekrana bön bön bakıyorum . nereden başlasam . Sanmayın ki hayallerim çok fazla . Bilmem  belki fazladır . Aaa bakın aklıma ne geldi http://www.hayallerimdeben.com/ blogunun sahibesi ölmeden önce yapılacaklar listesi oluşturuyor.Ben de heves edip yazın başlamıştım oluşturmaya. 60  tane kadar maddem oldu bile . Ama önemli olan onları gerçekleştirmek . Şimdi bu konu ne alaka derseniz ölmeden önce yapılacaklar listeme yazdıklarım  aslında benim hayallerim benimkiler büyük şeyler değil aslında . Belki daha ciddi daha kocaaaamaan hayaller daha iyi olurdu burası için  hayaller bir hedefinizin de olduğunun göstergesi çünkü. Şu an da ne çıkarsa bahtıma düşüncesindeyim itiraf etmek gerekirse : D  Belki de bu yüzden büyük hayallerim yok Hayaller  tehlikeli de olabilir düşünce . Hayal gücü ve gerekli ekipmanlarla neler yapabilir insan evladı. Nereden geldim ben bu konuya yaa :D
şimdi karşınızda ölmeden önce yapılacaklar listemden bir kaç madde:


13#  En fazla 6 yaşında ki  tanımadığım bir çocukla parkta  bir kaç saat oynamak . (tuhaf gibi nasıl bir şey düşünüyordum bunu yazarken acaba  :D  ama olsun hala bu fikir çok cazip geliyor : ) )

37# Maskotların kostümünü giyip canım ne isterse onu yapmak .(bunu gerçekten yapmak istiyorum düşünsenize içinde her türlü komik şeyi yapabilirsiniz ve kimse sizi tanımıyor : D )

39#  E mail , Facebook gibi sanal iletişim yollarını umursamayarak bir mektup arkadaşı bulmak ve mektuplaşmak (aslında bunu kısmen gerçekleştirdim . Ama pek istediğim gibi değil çünkü arkadaşımla birbirimize elden veriyoruz. Evet bu da biraz(cık )garip : ) )

 Bence bu kadar yeterli. En yakın arkadaşıma bile okumuyorum bunları kıymetinizi bilin . : ) ( sevgili en yakın arkadaşım alınmaca gücenmece yok. Hem sen  benim blogumu nereden buldun yaa ? Önce sen hesap ver )

Bir çeşit benin maceralarını yazarak bizleri mutlu eden http://bircesitbeniste.blogspot.com/ blogunun sahibesini mimliyorum umarım yapabilir : )
Veee  o bir fantastik yazar , o biiirr ilk takip ettiklerimden , o biiirr kavanozdaki beyin : D http://kavanozdakibeyin.blogspot.com/     ilk mimlediğim yine kavonozdaki beyin blogunun sahibesiydi umarım her mimime onu alet etmem sorun olmaz kendisine buradan sevgi ve saygılarımı gönderiyorum. haa bide ankarada ki anneanneme ... İyice yarışmacıya döndüm :D en iyisi blogumun isminin dışına çıkmamak her zaman saçmalrım ama bu gün nedense ayrı bir saçmalama seziyorum kendimde :D Esenlikler dilerim :))

3 yorum:

  1. Rica ederim :) Bende mim i cevapladığın için teşekkür ederim :) Çünkü senden cevap alamayınca mim i yazmayacaksın herhalde diye düşünmüştüm. Aslında bu düşüncem deneyimle oluştu. Daha önce mimlediğim birkaç blogger cevaplamayacağını yorumla bile söylemeye tenezzül etmemişti..
    Ayrıca tepkiler kısmındaki "iç güveysinden hallice" çok komiğime gitti yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim severim ben . Zaten bu ikinci mimimdi. Geç cevapladığım için üzgünüm . Yazılılardı ödevlerdi sunumlardı derken blog arda kaynadı birazcık : D çok mutlu oldum ben tekrar teşekkürler.. ^ ^

      Sil
    2. Ay yok senden şikayet etmedim yahu :) Bende sınav haftasındayım. Arada mola için uğruyorum blogger a ;)

      Sil