Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ekim 2013 Perşembe

Gün boyu saçmalarkene saçmaladığını düşünürkene ...#1



 Öhm merhabalar hepinize ooouuuv havalar bayağı soğudu.  ve ben böyle soğuuuuuk bir sonbahar gününün öğleden sonrasında aldım elime not defterimi bugün hissettiğim anımsadığım aklıma gelen herşeyi   yazdım . buyrunuz karşınızda saçmalarkene nin saçmaladığını düşünürkene notları :

1-) ilk olarak size bir soru yöneltmek istiyorum .Daha önce burnunuza top çarptı mı ? ya da bir arkadaşınızın dirseği burnunuzla kucaklaştı mı?  evet benim bir çok kez başıma geldiği için iyi biliyorum . bugün boş derste test çözme çabalarındayken burnumda aynen söylediğim olaylarda olduğu  gibi bir sızı hissettim (evet biliyorum saçma ve bunu buraya yazmam daha saçma amaaa merhaba saçmalarkene bloguma hoşgeldiniz  :D siz sevin  ya  da sevmeyin bana katılın ya da gülmekten katılın, çoğu zaman sonunu doğru bir yüklemle bağlayamadığım cümlelerimle dalga geçin ya da cümleleri baştan başa okuyarak benim gibi sinirden içinizde salıncakla eeeen tepeleri çıktığımızdaki gibi  karnınızdaki boşluğu hissedin ...(vee evet bildiniz cümleyi tamamlayamadım :D ) öhm neyse konu neydi) durup dururken oldu veee bu sızlama bana blogumda açacağım yeni konu başlığı (buna denir bilmiyorum)ile ilgili kafamda şimşekler çaktırdı.

2-)Bugün arkadaşlarım benim pek zevk almadığım ve dediklerini anlamayıp boş boş baktığım bir sohbet içerisindeydiler .beslenirki bu yu hepiniz biliyorsunuzdur. haaah işte orda ki Fırat 'ın anlamadığı konulardaki klasik yüz ifadesine büründüüm ve aynen kendimi büyüklerin dediğinden hiç birşey anlamyan fırat gibi hissettiğimi söyledim .

3-)vee yanlış birşeyler vardı .bugüünde düzelmedi.

4-)90'lar dizisini  birçoğumuz izlemesede biliyordur. orda mavi bir araba vardı hani .hıh işte bugün serviste servisci amcayı da sayarsak 7 kişiydik vee  çooooook derinlerden önce bas gitar ardından bateri sesleri geldi sonuçta sözlerini çok anlayamadığım eski olduğunu tahmin ettiğim bir şarkıydı ve ben  90 larda ki o arabanın içinde gibi hissettim .Tuhaf dimi.


 bazen sizde bazı mimiklerinizi ya da bazı konuşmalarınızı düşündüğünüzde aklınıza arkadaşlarınız geliyor mu? atıyorumm ayyy işte fatma gibi hissettim diyormusunuz içinizden. kendinizi tanıdığınız gördüğünüz bir insan gibi nasıl hissedebilirsiniz ki.... neyse  evet bir imla hatası dolu daha yazının sonuna geldik bloguma yanlışlıkla ve yanlışlıksızlıkla gelen sevgili ve şaşkın ve daha bisürü duyguları yaşayan ziyaretçiler bloggerlar eleştirmenler. eleştirmen ruhlu liseli ler ilk ve orta kademeden kardeşlerim üniversiteye giden abi ve ablalrım . veee son olarak yazıyı bu kadar saçma bir şekilde sonlandırdığım halde okumaktan vazgeçmeyen bilgisayar başındaki caaaanım diğer insan kişileri(dikkat bu bir iltifattır!! en azından benim kanaatimde) neyse efendim uzatmayalım esenlikler dilerim . suçum kalbini kırdığım sinirini bozduğum varsa affolaaa .:))




buyrun izleyin keyfiniz yerine gelsin kedi senin canınaaaaaa :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder