Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Ekim 2013 Pazar

hapşuuuuuular eşliğinde bir yazı

Merhabalar blogumun yanlışlıkla ve kasıtlı(suç işlemiş gibi oldu. amaaaa hayııır bu bir suç değil ki :D)daha doğrusu bilinçli ziyaret eden ziyaretçilerii. size başlıktan da anlayacağınız gibi bu yazıyı nice burun çekmeleri , boğazdaki ağrı ve artık farkında olmadığım bilumum şey eşliğinde  yazıyorum .bakınız kendime bir poşet edindim ve  kullanılmış peçetelerimi içinde barındırıyorum.(eeeveet . iğrenç ) öhm tabi ki göstermiycem gözlerinizi açabilirsiniz.Neyse efendim yine düşündüm (hindilerle yarışıyorum sanırım hep bir düşünme halleri)vee bloga yazacak bir konu bulamadım. bende hasta olduğumu belirteyim de bari geçmiş olsun diye yorum atar bu hasta zavallı biçare masum ..... bloggerı sevindirirsiniz diye düşündüm .
 ama bitmedi bu güzel yorumun yanında bir de katı meyve sıkacağı hediye ediyoruuuz.  hastalık başıma vurdu ben en iyisi şarkımı paylaşıp gideyim ... T_T



beni de bu bahar havaları vurdu diyerek  candan erçetinle sizi baş başa bırakıyorum. Kalın sağlıcaklaaaaa...

2 yorum:

  1. Bu şarkıyı severim ben deee sen geldiğinde mi böyle oluruum yoksa ben böyle olduğumda mı gelir bahar ayrıca bunun seninle ne ilgisi vaaar tabi ki ben böyle olduğum için bahar çünkü sana değidiğinden beri ellerim bütün kış dallarımda tomurcuklar vaar.Bütün şarkıyı yazmıycam tamam ama güzel işte.:DD

    Mim şaaptım sana yapar mısın bilmem ama duygu mimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayhay hemen bakıyorum teşekkürler :))

      Sil