Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ekim 2013 Salı

İlk Mim'im çooook mutlu oldum :)) konumuz : duygular



1 En çok kırıldığın/incindiğin kelime?
 Hım bunu düşünmemiştim . Sanırım ukala olabilir. Mağlum çenem birazcık fazla düşük ee blogun adresinden de görüldüğü üzere birazda saçmalarım ben :). öhm evet ben ne diyordum ukala .büyüklerim tarafından (haklı olduğumda susturulmak amaçlıda söyleniyor :D)söyleniyor genellikle .

2. "Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca   "alınırsın" ne düşünüyorsun?
Ailemden  biri söylediğinde canımın sıkılcağını  sanmıyorum ama saygı  duyduğum ya da benim iiçin özel birinden duyarsam çok üzülürüm herhalde .sizdede olur büyük ihtimalle gülüşüm şakalrım bir süre sahte olur. sorun yokmuş gibi göstermeye çalışırım hani tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış misali ama balık hafızam sağ olsun bir süre sonra zaten unutuyorum :D

3. Seni en çok duygulandıran şarkı?
komik çok komik biliyorum ama sanırım beni duygulandıran ağlatan tek şarkı hani şu müzik kutularında çalan şarkı var ya hıh işte o sanırım .  efendime söyleyim .o da teeeee bilmem kaç miladında ay savaşçısı trt1 de yayınlanırken usagi ile mamorou nun aşkı için üzülmüştüm sanırım . he bide ufak tefek ergenlik krizlerine girdiğimde dinlediğim şimdi pek fazla hatırlamadığım bir kaç şarkı :)

4. Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti...Şimdi pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
İçim sıkılır . üzüntümü unutmak için saçma sapan şeyler yaparım .durmadan gülerim çünkü insanın gülmeleri bir süre sonra sahici oluyor. selamı sabahı kesmem heralde.

5. Nefret mi Aşk mı?
oyyy ne yaptınız yaa ? Şimdi ben bu soruya yine ergenliğinin son demlerini yaşayan biri olarak dürüst bir şekilde cevap vermek zorundayım .Nefret de bazen iyi hissettirmez mi ama . aşk da olabilir.  ama nefreti de yabana atmak istemiyorum . en iyisi  bunu boş bırakmak sanırım .

6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
gidip açık açık söylerim böyleyken böyle  şunu düşündüm bunu düşünemedim özür dilerim . konuşarak sorunların çözülebileceğine inanlardanım .

7. Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine akıtarak mı?
bağırmam ama içimede akıtmam bazen konunun saçma olduğunu kendime hatırlattığımda ağlamam kesilir. sulu gözdüm ben halbuki .:D

8. En korktuğun şey?
Her gün değişiyor desem :D mesela birgün yıldızlara bakmak korkutuyo ne alaka demeyin düşünsenize uzayda yapa yalnızsınız  ...  tamam şimdi o kadar korkunç gelmedi ama gerçekten bazen oyuncak bebeklerimden korktuğum bile oluyor (dalga geçmek yok seviyorum ben  oyuncakları )
ama sanırım yalnız kalmaktan korkuyorum .

9. Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
 Böyle bildiğin bağıra bağıra şarkı söylerim evde kendi kendime gülerim aynanın karşısına geçip mimiklerimi konuştururum bazen de hiç bir şey yapmam .öyle dolanırım  geçerse kendiliğinden geçer .

10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
aslında bana kızılmasından hoşlandığımı hatırlamıyorum :D. ama illa ki hoşlanırsam da  şaka ile karışık içinde sevgi tohumcukları (tamam farkındayım sevgi tohumcuklarını ben kullanınca tuhaf oluyo) barındıran şeyler olmalı.  oo yada buldum içinde tohum börtü böcek barındırmasına gerek yok . okulun bahçesine giren hayvanları sevdiğimde (temas ederek tabii ki) arkadaşlarımı o şirin mi şirin hayvanları sevdiğim ellerimle kovalamayı seviyorum ben :D  hıh işte o zaman bana bir bağırsalar kızsalar .... Allahh  deme keyfime :D

11. Şiir/müzik/öykü/deneme?
Şiirle aram pek yoktur. Ama öyküleri çoooook severim içinde kimseye komik gelmeyen şeyleri bulurum hemen bi kahkaha tutar beni . Müzik . ayırt etmeden her türünü en azından bir kaç defa dinlemeye çalışırım . belki hoşuma gider umuduyla .önem verdiklerimden biridir kendisi.  denemeye gelicek olursak aslında onunla pek bir tanışıklığımız yok. kompozisyonda bir çeşit deneme kobül edilirse sevdğimi söyleyebilirim :))

12. En son ne için ağladın?
Bak bir kez daha diyorum gülmek yok ama .Çalıkuşunun ilk bölümünü izlediğimde sanırım ağladım.

13. Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Neşeli ve canlı olması sanırım . somurtma istemiyorum ben tamam bazen bende somurtuyorum ama insanlık hali. neyse ya neşe iyidir iyi.

14. Dayanamadığın şey?
Ayrım olsa gerek kadın erkek arasındaki özellikle .

15. En sevdiğin duygu?
Heyecan ama öyle korku veya gerginlikle değil . Yeni insanlarla tanışırken olsun bir hediyeyi açarken olsun güzel heyecan :)


Evet ilk mimimizin (:D yavaş söylemeye çalışınca komik çıktı) sonuna geldik. Öncelikle birgaripSeyma blogunun sahibesi Şeyma 'ya  çoook teşekkür ediyorum. gerçekten her anlamda ilklerimi yaşattı bana diye biliriz. :) kimi mimlediğime gelecek olursak ııı şimdi şöyle bir durum var benim üye sayım 2  o zaman  sevgili Kavanozdaki Beyin blogunun sahibi sessizgemi'ye gitsin bu mim :D blogumu kimler ziyaret ediyor bilmiyorum  isteyen herkes yapsın ama lütfen bana da link atın olur mu? ben yeni blogları ziyaret etmek istiyorum :) sağlıcakla kalıveriin gaarii ( çok sırıttı ama fazla ciddi gibi olmuşdu olsun tamam beğenmediyseniz lütfen görmezden gelin bir de sizin için diyeyim o zaman sağlıcakla kalın .Esenlikler dilerim :))

4 yorum:

  1. Vuhuuuu yapmışsın bileee :)

    Müzik kutusu şarkısııı ay çok güldüm bunu çok değişikmiş ama yaa :D

    Nefrete karşı bir sevgi hı? ;))

    Aaa çalıkuşu duygulu da ilk bölümü izlemedim tam ben yarısını izledim bi şey diyemeyeceğim :))


    Ayyy arkadaşlarını kovalıyosuuun hahahahhaa çok hoş bu yaa ben de babamı huylandırırım öyle :D

    Ummm güzel heyecanlar ben de severim o hissi çook:)

    Rica e derim canım ne demek:)

    Böyle şeker yazdığını bilseler bi bilseler herkes mim gönderiri ki sanaa :)

    YanıtlaSil
  2. Selamlaar :) Görev tamamlandı Sıla tekrar teşekkür ederim güzel bi mimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim çoook mutlu oldum :))

      Sil