Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ekim 2013 Cuma

Röraydınlaaaaarrr... diyecekken saatin gece yarısına yakın olduğunu fark eden huni sever ....




Olsun yine de Röraydınlaaaar. İyi geceler bayanlar ve baylar her yaştan yanlışlıkla ve yanlışsızlıkla gelen çok değerli sevgideğer saygıdeğer  ziyaretçilerim .Bakınız buradayım. yıkılmadım ayaktayım. Bayram tatilini atlattığımız(bitirdiğimiz gün yani) gecenin akşamında( ben ve caanım cümlelerim) bir aksiyon bir aksiyon neyse efendim detaya girmiyciiiim .zaten kötü başlıyacağını düşündüğüm pazartesi daha da kötü başladı. neyse ki her şey olmasa da çoğu şey düzeldi. bu sıra da sizi ihmal etmişim gibi oldu gibi :D Özürlerimi sunarım efendim. ama bakın arayı kapatmaya çalışcam söz . bakalım toplam ziyaretçi sayım 681 di sanırsam (tamam yaa gelmeyin üstüme pek tercih edilen bir blogger olmadığımı bende biliyorum. :D) ve bu yılın sonuna kadar  1000 ziyaretçi yapacağım. öyle ya da böyle yanlışlıkla ya da yanlışsızlıkla 1000 e tamamlıycam. Azimliyim başarıcam :D Eveeeet size bayramla ilgili bir post hazırlamıştım.ama bu blog için bile fazla saçma oldu bende yayımlamaktan vazgeçtim.olsun fotoları belki yayımlarım belki değil şimdi bir tane koyacağım. hoooop bakınız en üstte en küçük kuzenim Doruk'un çizdiği dinozor resimleri :)) veeeee yazıcığıma burada son verirken tekrar ve tekrar esenlikler dilerim buyurun dinleyelim güzel şarkı bu :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder