Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Kasım 2013 Cumartesi

Hoo

Selam olsun size ey saçmalarkene blogu sakinleri ,ziyaretçileri .Matematikti dil anlatımdı derken yazılıları bitirdik. tükendik  :D haa siz günü gününe çalışıyorsanız bilemiycim ben yumurta kapıya dayanıncaya kadar beklediğim için tükendim ne yalan söyleyim . cuma günü matematik kurtamaya da girdim vee bitti :))
    Yazılı bittikten sonra kendimi kuş gibi hafif hissettim . Kuş gribi olmuş okulun içinde kızarmış bir burun ve tuvalet kağıdıyla gezen hafiflemiş bir kuş : D  artık yalama oldu bünyem 2-3 haftada bir hasta olmaktan . burnum zaten deri değiştirme konusunda yılanlarla kapışıyor .

 yukarıda dedim ya hani günü gününe çalışmıyorum. Şimdi doğruya doğru hangi birini tekrar edeyim . yapan nasıl yapıyor anlamıyorum bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum efendim : ) Bu arada arkadaşlar arasında seferberlik ilan ettim mim oluşturmaya çalışıyorum saçma ve mantıklı bir takım sorular ortada geziniyor şimdilik. Hayırlısı. Yakındır toparlayıp yayımlamam :)) esenlikler dilerim


sanırım daha önce paylaştım ben bu video yu olsun bir daha paylaşalım dinlemeyenler dinlesin :))
Karşınızdaaaa J-Min change

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder