Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Kasım 2013 Perşembe

Paradoks demeyi seven bir garibin itiraf çizikleri : Olmadı baştan

Canım çekti bu renkle yazacağım bu postumu. Bugün yağmur yağdı . gökkuşağı çıktı . tüm bunlar olurken rahatlamış hissettim .Dün otobiyografimizi yazdık okulda. Yetiştiremeyenler evde devam edecekti. yazdım da yazdım :D Başlığım : ''Paradoks demeyi seven bir garibin itiraf çizikleri : olmadı baştan ''  bu başlığı sevdim ben aslında birden çıktı gibi birşey .öğretmenimizde okuduğunda güldü bakalım otobiyografimi beğenecek mi? İlerde otobiyografi yazarsam kitabımın ismini böyle koyarım belki :D
  
Veee gelelim şarkımıza 

Paula & Karol: The Way We Were 


değişiklik güzeldir . bakalım hayatımızda neleri değiştirebileceğiz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder