Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Kasım 2013 Cumartesi

Sirke gittim beeeenn.

Veeee güzel değildi. Sirke ilk gidişim olsaydı güzel olabilirdi. En azından basit numaralara kanabilirdim. Ne güzel hayallerim vardı. Emine ile baş başa romantik bir sirkden gün geçirecektik. ama olmadı. Emine'nin kardeşi ,yiğeni kuzenleri de vardı .Olamadı. olduramadık mutsuz oldum ben .Sirkte sınıf arkadaşım ve onun bir arkadaşı ve onların kardeşleri de vardı : D ( ne güzel tanıttım olayın kahramanlarını : ) ) Eminemin tabiriyle bebe becik doluydu etraf : D

Gelelim sınav haftasına .... Rüzgar gibi geçti. deldi geçti vs vs vs . Kötüydü bakalım veli toplantısında neler olicik. Matematikten geçen sene olsa geçiyordum : D klişemsi oldu biraz.  neyse ki kurtarma var bu cuma şişşşş aramızda kalsın : )  vee sıradaki şarkı tüm sınav mağdurlarına gelsin : D


Kabulüm şarkı alakasız ama seviyorum ben bu şarkıyı da : )

2 yorum:

  1. Ben hiç sirke gitmedim yaa. Sıkıcı mı ki sirk?
    Kurtarma sınavın iyi geçer inşaallah :)
    Telden görünmüyor videolar. Şarkının adı ne? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirk güzeldir aslında. Ama benim gittiğim çocuklar içindi. Hatta çocuklar bile sıkıldı diyebilirim : D İnşallah iyi geçer daha doğru düzgün başlamadım çalışmaya ama : )
      Kaze no stigma diye bir anime var evet sadece bir tane üff saçma oldu : D neyse öhm. kaze no stigma ending 1 olarak geçiyor şarkı animenin kapanış şarkısıydı tee ne zaman izlemiştim bak anılarım canlandı şimdi : D

      Sil