Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Aralık 2013 Perşembe

bu günde olmadı...



Merhaba canocanlar  yok bu olmadı o zaman sadece merhaba okurlar sanırım bu oldu öhm neyse
 bu gün bir önceki postu okuyanlar bilir kızlarla okul çıkışı kütüphaneye gidecektik planımızın o olduğunu söylediler bana . ben yermiyim  :D yemem yemedim de   ama doğum günü pastamı güzel yedim :)) amaç ban çaktırmadan doğum günü programı hazırlmaktı  teee geçen hafta salı bu plan yapıldı (bakınız geçen hafta salı doğum günümdü.)en başta bu düşünceler sadece bir şüpheden ibaretti sonrasında katilin arkasında bıraktığı muazzam ip uçları ben cinayetin işlenildiği yere tekrar götürdü :D yukaraı daki aslında bir pasta  pek çaktırmasa da londrada  bir pastahane cesetler ve daha korkunç bir çok şey ile ilgili pastalar yapıyormuş meraklısına tabi . aman bu mu yani demeyin  blogumu ziyaret edenler kaçmasın diye bulduğum en masum resmi koydum : D . mp3 meselesine gelirsek ne yazık ki bugün ki hengamede onu birazcık unuttum birazcık diyorum çünkü aslında aklımdaydı . neyse efendim pastalarımızı yedik fotoğraflarımızı çekindik  şımarık diye bir yer var bizim buralarda bilmem sizin oralarda da var mı? :D . oraya uğradık yine bir çakır amcamız var oraya da uğradık veeee kütüphaneye gittik doğrusu sadece emine ile ben gittik diğerleri dağıldı sanırım eve gitmişlerdir. bloglarda sıkça gördüğüm Tanrı tebdil-i kıyafet gezer adlı bir kitabı ve açlık oyunları yazarının diğer bir serisi olan Gregor un 5. yani son kitabını aldım . İnşallah okuyabilirsem bir seriyi daha bitirmiş olacağım :D kaç ser okudun derseniz okumaya başladığım ve yarım bıraktığım çok fazla düşünüce sanırım bitirdiğim seri yok : D aa buldum ben çok küçükkene falcılar kulübü serisini ve dedektif mizkey serisini okumuştum harry potter açlık oyunları ve talihsiz serüvenler dizisi yarım kaldı hee bide gizemli benedich derneği serisi ama bunlardan en çok bitirmek istediğim  talihsiz serüvenler dehşetengiz bir seri diyebilirim (umarım dehşetengizin bir anlamı vardır ). öyle işte şimdilik bu kadar
 soğuk temmuz gökcan sanlıman ın  şarkısı bu sıralar çok sık dinlediğim bir sanatçı ve şarkısı umarım hoşunuza gider klibi izlemediğim için yorum yapamayacağım :))
Esenlikler dilerim ...

3 yorum:

  1. bugün yine çok güzel vakit geçirdik 6 kişilik bir gruptuk ama ikimiz takıldık hep:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep birlikte her zaman güzel ama insan arada sakinlik de istiyor :)

      Sil
  2. yine güldüm ama.

    bi de foto ne güzel yaaa.
    :)

    YanıtlaSil