Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Aralık 2013 Cuma

fesupanallah .....

Gece gece paylaşmadan geçemiycim bir günde iki paylaşım yaptığım nadir zamanlardan :) Ben her zaman ki uslu çocuk oturdum kuzu kuzu performans ödevimi yapıyorum .Karam ise ne yapıyordu hatırlamıyorum mesajlaşıyoruz . benim mp3 ün şarjı bitince  emektar walkmen e geçiş yaptım . mesajıda attım işte walkmen e geçtim diye . karamda eski dostlar falan dedi  tam bu mesajı attı benim walkmenin pili bitti . bende te pili bitti  dedim gelen mesaj aynen şu -dost kazigi ahahahah :-D :-D :-< -  karamın tabiriyle dost kazığı yedim a dostlar :D haaaahahahaha öhm tamam bu komikti ama şimidi komik olmadı gibi hani walkmen benim dostumduya hani dost kazığı ehehe neyse siz bana fıkrasına gülünmeyen adam muamelesi yapmadan gideyim ben iyi geceler efendim :))

3 yorum: