Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Aralık 2013 Çarşamba

hı ne olmuş ?? ben duymadım !!


geçen hafta salı doğum günümdü . vee tabi geçen hafta yazılı haftamdı. geometriş ve matematiği saymazsak o kadar da kötü değildi neyse kapatayım bu konuyu . bundan 2 hafta kadar önce modemimiz arızalandı. çalıştı çalışmadı dondu anlayacağınız bize bayağı çektirdi . ve masaüstü bilgisayarımızda bozuldu tamir tuzlu olduğu için hadi bilgisayarı değiştirelim dedik en azından yenilenir . parçalar sipariş edildi dün gıcır gıcır bilgisayarıımız geldi şu anda bu postu oradan yazıyorum ve inanırmısınız ellerim klavyenin üstünde su gibi kayıyor :D haa bide doğum günü hediyesi olarak harçlık aldım harçlıkla en başta mp3 almayı düşünüyordum.sonra bazı okul ihtiyaçlarımın olduğunu hatırladım ben bu iki şık arasında gidip gelirken ortaya üçüncü bir şık daha atıldı KIYAFET  velhasıl yazılı haftam hem yazılılardan dolayı hemde parayı nereye harcayacağımı bilmediğimden dolayı sancılı geçti. sonunda cumartesi günü akşam ailecek dışarı çıktık (abim hariç o arkadaşlarıyla bahçede takıldı ) yemek di alışverişdi derken mp3 ü me kavuştum :)) en başta herşey toz pembeydi korktuğum için mp 3üme kimseyi dokundurtmak istemiyordum pazar günü bahçeye gelen tatlı komşumun tatlı kızına bile velhasıl pazar akşamı mp3 ümün sesinin az çıktığını farkettim ve rüya sona erdi hayır olamazdı daha 48 saat olmamıştı. bundan karam'a bahsettiğimde mp3 ün ses kalitesinin düşük olabileceğini söyledi . Evet ben alırken radyoyu hatta ses kaydını düşünmüştüm ama ses kalitesini düşünmemiştim ama durum şu ki benim walkmenim bile daha yüksek ses çıkarıyor . yarın kızlarla okul çıkışı kütüphaneye gideceğiz o sırada fırsat bulursam aldığım yere gidip sormayı düşünüyorum . aslında şarkıda şarkıya bağlı değişiyor ama sesi yine de az gibi . şimdilik bu kadar uzun ara verdiğiğim için üzgünüm yarın size havadisleri bildiririm  Esenlikle kalın :)

bakınız kendisi bu arkadaş yorumlarınız bekliyorum 

6 yorum:

  1. benimki daha güzel bunu sende biliyorsun:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel kapıştıralım diyeceğim ama neyse :D

      Sil
  2. allam heyecanla okudum. halledersin ya bi sorun yoktur. ayrıca hoşgeldiin. sessiz gemide gördüm de seni. onun öykülerini okumuşsun. ben de pek severek okurum da.
    saçmalerkene ne hoş isim yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi düşünmeden konuşup yazınca saçmalama çok fazla oluyor :D sevindim blogumu ziyaret ettiğin için lütfen tekrar gel :))

      Sil
  3. Kulaklığını kaliteli alırsan emin ol çok problem yaşamazsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk fırsatta kulaklık alıcam zaten orcinal kulaklık diye birazcık keklenmişiz sanırım :))

      Sil