Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Aralık 2013 Pazar

komşu komşu huuuu!!



Merabayın okurlar
yazıya nasıl başlasam diye düşünüyorum direk sorunuma gelirsek daha iyi olur herhalde. Sorun : ODA
Şimdi biraz konuyu açayım sizin için . Bundan sanırım 1 -2 ay önce belki o kadar eskide değildir. bir cumartesi günü kursdan yorugun argın ve gayet nadir görülen ders çalışma hevesiyle eve geldim (hep öyle değilmidir zaten biz ders çalışacağamız zaman hep biri ders çalış der ve hevesimiz kaçar ya da bi sorun çıkar ve o hevesle beklenen çalışma ne yazık ki gerçekleşemez.)  anahtarı çevirdim ,umutluyum güle oynaya sırıta sırıta içeri girdim odama eşyalrı bırakmak için içeri girdim .... girdim ve bir garip nidaa içimde bir tarafım olamaz bu yaa diye içimde tepinirken diğer tarafım sakin olup olayı sorgulamamı öneriyordu. iki tarfada uydum ben hem tapindim hemde odam daki eşyaların neden orta da orada burada olduğunu sorum . Evet annem bana sormaya ihtiyaç bile duymadan odamdaki eşyaların yerini YİNE değiştirmişti. durum her seferinde  olduğu gibi hoşuma gitmedi itiraz etsem de eşyaların yerine yarlaştirmede yardım etmek zorunda kaldım . yeni odamın halinden pek mutlu değildim . tabii ki huysuzluk çıkardım annemde duvar kenarında üşüdüğümü söyledi . üşümüyordum ki ben bana sormamıştı ki. yeni yerlaştirmede halıya yer bulamamıştık . nasıl olur demeyin olur. eşyalar odayı kaplamıştı ve halının üstüne geliyordu. annem temizlemesi zor olur dedi ve odamın şeklini tekrar değiştirmek istediği düşüncesini beyan etti (buraya beyan etti olmadı gibi ama şimdi problem bu değil.)itiraz ettim ve bu istek düne kadar şiddetli bir şekilde araya adam sokarak deveam etti amacı toplu bir baskı yapıp ben yıldırmakdı. oda olmadı . dün yine kursum vardı. geldim her şey iyi güzel . bilgisayra geçtim . annem bana seslendi bir dakika geliyorum dedim ve unuttum . komşu geldi onlar kahve içerken nedense birden odama gitme ihtiyacı hissettim . hay hissetmez olaydım . annem odamın şeklini  yine ve yine değiştirmişti hem geçen seferki kızmalarımı ve itirazlarımıada  dikkate almamıştı. bu sefer son damlaydı. odayı terkettim artık gözyaşlarıma engel olamaıyordum (size saçma gelebilir bu mevzu için ağlamam ama artık her kurs çıkışı acaba odamın şekli değişti mi korkusunu düşünmek istemiyorum ben odam benim kıymetlim )işin köçtüsü yakınmama fırsat vermeden kapris yapma dedi bana yaa hem odamın şeklini bana sormadan değiştiryor hem de kapris yapma diyor . Allah dan sustum yoksa ikimizde kırılacakdık . Şuan yazrken bile aynı siniri içimde hissediyorum .  neyse gittim odayı bir güzel dağıttım içimin yağları eridi mi hayır aksine daha çok söylendim . ona bunu istemediğimi söylemiştim oda bana savunma olarak annne yüreği soğuk  üşüyorsun dayanamadım dedi .  aaaaaaaaaaa!!!!!!!
işin tuhafı odamın şekli ilk seferde değiştirlmeden önce amaç duvardan yatağımı uzak tutmaktı. 1. de gerçekleşti. ama 2. de yine duvar kenarına geldi. ve masam kalorifer peteği ile giysi dolabım arasına sıkıştırıldı. geceleri  bakıştığım yıldızları bırak camı bile doğru düzgün göremiyorum vee şuan hala kızgınım bunu sizinle paylaşmak istedim . Hani ben bi bireyim ya ailede bazen sözde bireymişim gibi hissediyorum . bana hiç bir şey sorulmuyor . hani ben le alakasız olsa tamam ama beni doğrudan etkiliyor. neyse sakinim . bir kaç hafta sonra umarım bu yazdıklarım bana saçma gelir.
 nehir gibi akın ve yüksekten uçun sevgili okuyucularım . bu da şarkımız olsun
 beliki daha önce paylaşmışımdır. Andrew belle-ın my veins

4 yorum:

  1. odanın yeni halini görmek için hafta içi bir gün size gelmeye karar verdim haberin olsun:)

    YanıtlaSil
  2. sorduğun için teşekkür ederim bakalım ben alıyomuyum seni içeri :D

    YanıtlaSil
  3. hadii dağıt ya odanı dilediğin gibi.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyse ki düzelttik sayılır ama artık eşyalrın yeri değişsede tepki vermiyorum artık :D

      Sil