Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Aralık 2013 Cuma

okul gününü bitirirken canı test çözmek isteyen öğrenci

Selam olsun size güzel insanlar. Dün matematik ödevini bitirmek yerine orada burada daha çok face de takılıp sonra ödev yapmaktan vazgeçen ben sonunda dün aldığım kitaplara başlama kararı alıp bir bölümü gözlerimi açık tutarak okudum . Bu yani bu kadar :D başka söyleyeceğim bir şey yok beni okuduğunuz için teşekkür ederim şimdi dağılabilirsiniz ! Hayır durun yaa şaka yaptım . öhm ne diyordum demiyordum . size kuzenimin bana mektup yazdığından bahsedecektim . dün anne tarafından en küçük kuzenim (kendisi 8. sınıfda olup en küçüğümüz oluyor düşünün ) -sanırım ondan bademim diye bahsedicem- badem bana mesaj atıp evimizin adresini istedii ne iş diye sormadım ben de ondan adresini istedim amacım ona mektup yazmaktı. meğersem ona da ödev verilmiş bana mektup yazacakmış. yeyyyy!! çok sevindim tabi öğrenince ve bilgisayarı kapatınca ilk iş onun mektubunu yazdım . daha önce profesyonel bir mektuplaşma deneyimim olmadı . En fazla karam la elden ele mektuplaştık bir de ilk okul arkadaşımla . Onunla da mektupları posta kutusuna ve ya kapıya bırakıp kaçardık fantezi işte. ama o mektupları hala saklarım . İlk mektubum sınıf arkadaşımın yazdığı bir mektup du ne yazık ki bulamıyorum . ne yazdığını bile hatırlamıyorum . şimid ne alaka bu konu nereye gidiyor diyen varsa mektup arkadaşı arıyor olabilirim . eğer bana yzmak isterseniz nandedattebayo18@gmail.com a mail gönderebilirsiniz.
 Mektup mu kaldı canım demeyin yirim o canınızı : D  güzel olmaz mı heycanla mektubuı bekliyorsun . yazıyorsun postahaneye gidiyorsun güzel şeyler ve değerli şeyler bence  
 tamam sanırım birazcık zamanınızı çaldım  madem olan oldu altta ki şarkıyı da dinleyebilirsiniz bence bugün feridun düzağaçdan önceki favorim başka bir zamanda feridun düzağaç!ın sevdiğim şarkılarını paylaşacağım 
  Esenlikler dilerim  ... : )
 mehmet güreli- uçurtma 

1 yorum:

  1. aaa ne güzel bişi olmuş yaaa. mektup ne jeyecanlı bişi yaa.
    :)

    YanıtlaSil