Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ocak 2014 Salı

Century:Ateş Çemberi. okundu incelendi. acımasızca eleştirilmeye hazır. Nİhahahahahahahha ha haha ha öhhhö öhö neyse sakinim

 Aman ne uzun başlık oldu be . Eleştirmek kim ben kim sevgili okuyucularım. Yapacağım şey kitap hakkında azıcık bilgi vermek yoksa beeen acımasızca eleştirmek cık cıck cık çok yanlış izlenimler veriyorum size. Daha önce kitap eleştirdiğimi hatırlamıyorum . Sadece bir yazımda kütüphaneden aldığım kitapları yazmıştım bahse varım kitapları okumadan geri vermişimdir :D
konumuza dönecek olursak:

Ahanda kitabımız bu kendisi son derece masum gözükse de  hatta birazcık çocuk kitabımsı gözükse de-tamam kabul ediyorum fantastik kitaplarla aranız yoksa çocuk edebiyatı da denilebilir-
aslında her yaşın okuyabileceği bir kitap.konuyu önceden defterimi birazcık not almıştım şimdi onları buraya geçireyim .,
Century:  Ateş Çemberi Hakkında
Babası ve iki halası ile birlikte işlettikleri otelde kalan Elettra 14 yaşında ele avucu sığmaz bir kızdır.Elettra'nın annesi öldükten sonra yazar olma hayalleri kuran babası otelle ilgilenmek zorunda kalır.Aslında bunu pek beceremez. bir odayı birkaç aileye birden rezerve eden baba Fernando Melodia her seferinde kardeşleri ve kızı sayesinde paçayı kurtarır.(bu arada olaylar Roma 'da geçiyor.)
Bu sefer odayı 3 aileye birden kiralayan babası nı yine büyük kardeşi İrene kurtarır.bir şekilde odaları paylaşırlar.yalnız çocuklar Elettra'nın odasında kalır.Harvey,Şeng,Mistral ve Elettra . Dördü de 29 Şubat doğumlu olan bu çocuklar bir anda kendilerini bir aksiyonun içinde bulurlar.(Der klişeci blogger.)
evet biraz daha açıklama yaparsam kitabı okumanıza gerek kalmayacak. bu yüzden size düzgün kuramadığım cümlelerimle eziyet etmeyi bırakıp kapanışı şarkıyla yapıyorum.İyi akşamlar sevgili sayın biricik caaanım blog okuyucuları.Yükseklerden uçun ve nehir gibi akın !

Kendisini daha önce paylaşmış olabilirm .Olsun bir daha bir daha ve bir daha dinleyelim :))

4 yorum:

  1. heey.

    bu yandaki abilere/ablalara ben de hastayım.

    sıkı bir anime takipçisiyimdir

    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayımız gittikçe artıyor. yakında otakular olarak dünyayı ele geçircez :D şu sıralar değilse de(mağlum okullar açılacak :/)anime ve manga önerilerine açığım :D

      Sil
    2. yandakilerin birkaçına aşık gibi bir şeyim
      manga
      anime
      takip ediyorum geneldee :)

      Sil
    3. son zamanalarda manga daha çok takip ediyorum itiraf edeyim shoujo okuyorum genelde :D bazen sağdan sola okumaya o kadar alışıyorum ki çizgi roman okurken olayları tersten takip ediyorum :D

      Sil