Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ocak 2014 Pazar

Fil Fareden Neden Korkar? (artık mimlenmeye alışsa da mim cevaplarken ilk gün ki kadar heyecanlanan blogger )

Mehabalar canocanlar: nasılsınız.. inşallah iyisinizdir fazla zamanım yok ne yazık ki .Paylaşım yapmadığımın pek tabiiii farkındayım :D ama yazılı haftası ödev sunumları öğrenciyi mağrur(mağrur muydu bişeydi neydi o ?) görün diyerek http://happylittleredridinghood.blogspot.com un sevgili sahibi değerli meslektaşımın beni mimlemiş olduğu mime geçmeye hazırlanıyorum .(Allah'ım nasıl bir cümledir bu !!!!)
Mimimizin adı: Fil fareden neden korkar?

1-En sevdiğiniz müzik türü hangisi? Neden? Bu türü kiminle tanıdınız? Ve bu türde son hızla kimleri dinlemeye devam ediyorsunuz? 
Şincik şöyle oluyor. ben biraz ortaya karışık dinliyorum :Dyani yeri geliyor Türk Sanat Musikisi yeri geliyor pop yeri geliyor rock( sanırım genellekle rock geliyor)yeri  geliyor KlasikTürk Müziği bazen Klasik Batı müziği anime müziği dizi müziği jeneriği remixi coverlar falan bu listeee baya uzar :) Kimle başladığıma gelecek olursak kesin bir şey söyleyemem sadece klasik müziğe yeni başladığım için şunu söyleye bilirim bende kaseti olduğu için fahir atakoğlunun senfonik orkestrasını çok dinledim hatta blogumda çok hoşuma giden bir parçayı paylaşmış olsam gerek.

2-Konuyu müzikten açmışken devam edeceğim… Sizce “iyi müzik” diye bir şey var mıdır? Varsa nedir? Yoksa kişisel bir zevk meselesi olduğu için “iyi müzik” de kişiye göre değişir mi?

 Şimdi doğruya doğru iyi müzik kişiden kişiye değişir. mesela ben rap dinlemeyi hayatta sevmeyen biriyim rapten kastım bizim serviste çalan cinsten peki siz bunu nereden bileceksiniz tabi ki bilemeyeceksiniz. konuyu açayım biraz arabesk rap oluyor sanırım kendesi yakarım çizerim dııııııtlarım gibi ifadelere sıkça yer veren şarkılar bence kesinlikle iyi müzik bu değil ama servisin sürekli ön koltuğuna oturan arkadaşıma bunu anlatmak zor gibi neyse yaa dediğim gibi kişiden kişiye değişiyor.

3-En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazarlar? (Ayrı kategoriler) Hangi kitabıyla tanıştınız ve başka hangi kitaplarını okudunuz? En çok hangisini beğendiniz? Neden?


Utanarak ve üzülerek söylüyorumn beni böyle kafesleyen bir türk yazarla karşılamadım henüz sanırım bunun nedeni fantastik ve bilimkurgu okumayı seviyor oluşum . karşılaşmadıysamda bu benim hatam büyük ihtimalle huyum kurusun çok seçiciyim :D yabancı yazar olarak J.K ROWLING i verebilirm ama sadece Harry Potter serisini okuduğum için bu ne kadar doğru olur bilmiyorum. Neil GAİMAN var iki kitabını okudum şimdiye kadar ama ikiside kanımı kaynattı diyebilirim mezarlık kitabı ve coraline okumak isteyenlere tavsiyemdir. birde satrab diye bir kitap okumuştum 8. sınıfdayken sonuna gıcık olmuştum öyle son mu olur cık cık :D satrab'ın yazarları Murat ÜNVER ,Özgür NAYMAN ,Selçuk KİRAZ
beni etkileyen kitablardan biriydi türü için macera veye bilim kurgu diyebilirz sanırım .

4-En sevdiğiniz filmler? (En az beş tane) En sevdiğiniz diziler? (En az üç) Neden?

taare zameen par 
3 idiot
hp serisi 
talihsiz serüvenler dizisi
 beş olmadı ama aklıma bunlar geldi . Özel bir neden yok severek izlediğim yine olsa yine izlerim dediğim filmler bunlar ve evet talihsiz serüvenlerin devam etmemesi kötü oldu :/
dizi olarak 
böyle bitmesin
doctor who
sherlock holmes
zengin kız fakir oğlan birde avrupa avrupa vardı bitti o . bazen güneşi beklerken ne yazıkki şu sıralar pek ilgimi çekmiyor
çalıkuşu .... oyyyy ne kadar çok televizyon kolik olmuşum ben @_@

5-Hayat felsefenizi üç-beş-on madde ile özetleyin desem? (seçim sizin)

ilk hayat felsefem galiba insanın bir hayat felsefesi olmaması gerektiği hakkında :D  yani zaman gelir kendi savunduğun kabul ettiğin benimsediğin şeylere karşı çıkmak zorunda kalabilirsin. ama illeki sorarsan yav arkadaşım sennin hiç mi yok diye düşünmeden konuşmamak derim . bu yazdığım hayat felsefesi olur mu bilmiyorum. ama ben çok fazla düşünmeden karar veren ve konuşan biriyim başıma gelmedik kalmıyor bu yüzden öyle yani :D

6-Müziğe geri döneceğim, en sevdiğiniz 3 sanatçı/grup? Ve onların en sevdiğiniz 5 şarkısı hangisi? Neden? 

hadi ama bu kadar müzik sorusu benim gibi müzik özürlü olan biri için fazla . benim dinlediklerim arkadaşlarım tarafından pek sevilmez sevilirse çok mutlu olurum gaza gelirim bütün dinlediklerimi zorla karşımdakine dinletmeye çalışırrım ben bakınız her paylaşımın altındaki müzik videoları . neyse konuya döneyim ben  . aslında dinlediğim pek çok sanatçı var ama hoşuma giden şarkıları dinliyorum . genelleme yapmam zor ama belki linkin park diyebilirim 
the catalyst ,numb , ın the end ,paper cut,,bleed it out, bu arada yeri gelmişken hiç hoşlanmadığım bir özelliğimden bahsedeyim .dinlediğim yabancı şarkıların türkçeseini hiç merak etmiyorum. :D ben anlamadığım sürece ne derse desin genelikle müziği için dinliyorum sasnırım şarkıları :D 
pinhani var yaaa son zamanlarda dilime çok takılanlardan biri . gönül dağı. yitirmeden (favorim )istanbulda (saçma biliyorum ama reklamını izlediğimde çok duygulanmıştım sulu gözüm ben :D) birde ben nasıl büyük adam olucam şöyle bir bakınca eski şarkıları daha çok seviyorum galiba :)

7-Bana herhangi bir ülkenin müzik piyasasını uzun uzun anlatın. Ülke seçimi tamamen size kalmış.

bilmiyorum ki ben ama ... japonca ve korece yer yer dinliyorum ama ben ne biliyim yan dex miyim diye iğrenç bir espiri yapıp müsadenizle bu soruyu geçmek istiyorum :))

8- Sizce en güzel ve en kötü duygular hangileridir? Nedenlerini söylemeyi unutmayın!

hımmm bu zamana göre değişir sanırım biri seni fena rahatsız eder davranışlarıyla sözleriyle ve bardağı taşırır intikam almak istersin o zamana intikam en sevdiğin duygu olur. bahar gelir çiçekler böcekler el ele tutuşan sevgililer o zamna sevgi ve aşk en güzeli olur. sınav zamanındasın hırs ağır basar . değişkenimsi .

9- “Bu adam benim idolüm.” Dediğiniz biri var mı? Varsa kim? Yoksa olmak istediğiniz insanı bana siz anlatın.

Altın Zen çok doğru bi şey demiş hoop bakınız http://happylittleredridinghood.blogspot.com/2013/12/paulun-mimi-fil-fareden-neden-korkar.html arkadaşımın dediklerine katılıyorum ekleyeceğim bir şey yok diyip bahane uyduramayan ve konudan sıvışmak isteyen öğrenci profilini tanıtıyorum :))

10- Şuan neredesin, ne yapıyorsun ve bundan on yıl sonra nerede, ne yapacaksın? Bu hayattaki amacın ne abi? Ne için yaşıyorsun?

 şuan öğrenciyim ders çalışmam gerekirden türlü bahanelerle pc başındayım ve kaçış olarak blogumu kötü emellerime alet ettim . pişman değilim (şimdilik) yine olsa yine yaparım. açıkçası ben yarının bile hayalini kuramyorum hani yarın yokmuş 1 saat sonrası yokmuş gibi geliyor bana . kapalı televizyonu izlemeye çalışmak gibi.

bu biraz rahatsız edici çünkü herkesin iyi kötü bir hedefi var ya da hayal kuruyor bunlara ulaşmak için ellerinden geleni yapıyorlar ama ben beni körükleyecek bir şey bulamadım sanırım sorulara çok baştan savma cevaplar vermişim gibi oldu özür dilerim ama bu mim acıcık beni, terletti sanırım çalışmadığım yerlerden geldi :)son soruya gelirsek ne için yaşadığımı henüz bende bilmiyorum yakın zaman da elle tutulur bir şey bulmayı umuyorum 




tuhaf bir mim oldu benim için mim tuhaf değildi ama cevaplarken ben tuhaftım snaki lütfen mazur (mazur muydu bak yine aynı şey oldu) görün beni. okuldan artık bıkmış olsada ders çalışmak için yine 15 tatili iple çekenn bir öğrenciyim sonuçta .
 ııı beni bu ödüle layık gören sevgili masal kitabımın yırtık  sayfaları blogunun sahibesi Altın Zen e çok teşekkür ederim . ve bende kimi mimliyorum kimi mimlesem ki bak her mim sonunda aynı şey oluyor 
vee şu anda internetinde bir sorun olsada yakın zamanda aramıza dönmesini dilediğim http://puhuhaha.blogspot.com/2013/12/blog-post_22.html sınıfın gıcık kızını veeeee
 müziklerini sevrek dinlediğim itiraf ediyorum burda paylaştığım bazı şarkılarıda ilk onun blogunda dinlediğim :D sayın sevgili hayallerimde ben  blogunun sahibesi Ebru'yu mimliyorum :)) http://www.hayallerimdeben.com
 zevkli bir mimdi tekrardan teşekkürlerimi kabul edin lütfen :)) yükzeklerden uçun arı gibi sokun yok yok yanlış oldu yükseklerden uçun ve nehir gibi akın  bloggercuklarım ve okuyucularım :D
Dipnot : şey yanlış şeyetmişim ismi en başta şimdi düzelttim neyse farketmediseniz çaktırmayayım  ;))

4 yorum:

  1. Öğrencilik zor zanaat, zaman ayırıp yazdığın için teşekkür ederim.^^
    Servis hayatından pek mağdursun sanırım, çok iyi anlarım çünkü bir ara ben de çekmiştim. İllallah ettiriyorlar adamı. :D
    Yok yok kabul ediyorum ben, mim de tuhaf :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzel yıllarımız(!) :D ne demek asıl ben mimlendiğim için çok memnunum . zevkli iş vesselam :D mim oluşturmakda kolay değil ki :D teşeküürler tekrar :))))

      Sil
  2. Ben teşekkür ederim cevap yazdığın için :) Ben sevdim mimini ama :) Ayrıca bence mimin iyisi kötüsü olmaz ;)
    Masal kitabımın eksik sayfaları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy şey o şaşırmışım yanlış yazmışım özür dilerim :D hemen düzeltiyorum :)) mim konusunda azıcık daha acemiyim gibi keşke dolu dolu cevaplasam :)

      Sil