Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Ocak 2014 Cumartesi

pandomimamamamama....

İyi kuşluk vakitleri. bu yazıyı saat 16:56 da yazıyorum ama becerebilirsem yarın yani 18 ocak da kuşluk vakti yayımlanacak amaaan. ne sıkıcı oldu başlangıç neyse  ben diyeceğimi deyip yazılılar bitmesine rağmen hala yapılması gereken ödevlerimi yapayım T_T bugün öğleden sonra okula gitmemeyi düşündüm. ama böyle bayağ bayağ düşündüm yani. şu an size biraz sonra  söyleyeceğim şeyi dinlediğim için dikkatimi toplayamıyorum bir dakika müsaade
__________________________________________________ 1 dakikadan az süre sonra__________
kapattım efendim ne diyordum bugün öğleden sonra okula gitmemeyi düşündüm sonra vazgeçtim okulda ne yapabilirim diye düşünürken mp3 den dizi dinlemek aklıma geldi evet şimdi yazınca tuhaf oldu okulda fazla kişi yok zaten canım sıkılıyor bende bir yandan  test çözüp bir yandan şarkı dinliyordum . bu gün de dizileri dinlemek için ardım fakat pek gönlüme göre bir şey bulamadım . geçenlerde galip dervişti yanılmıyorsam oradan esdi bu fikir aslında neyse. dizi yerine radyolarda arkası yarın programları vardı hatırlarsınız belki onları buldum . ve tabi birkaç hikaye ve romanında seslendirilmiş halini hemen indirdim aslında kitapların seslendirilmesi amacı farklı görme engelli kişiler için hazırlandıklarını düşünüyorum. ama ben üzülerek söylüyorum tembel bir birey olduğum ve küçüklükten beri hatta şimdi bile walkmenden kasetle masal dinlemeyi sevdiğim için hemen indirdim bir kaç tane açıkçası hoşuma da gitti  çok fazla dinleyemedim malum kulaklığım üzerinize afiyet biraz bozuk sesi az çıkıyor sınıfta da çok gürültü vardı. sonuç olarak ben oyumu verdim beğendim paylaşıyorum bakalım siz ne düşüneceksiniz. yükseklerden uçun ve nehir gibi akın sevgili okuyucularım :))

samipaşazade sezai hepsini dinleyemedim ama bakalım nasıl mış bende şimdi siznle dinleyeceğim :))

1 yorum: