Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Şubat 2014 Cuma

kaplumbağa kabuğuna çorba




her şey  yetenek sizsiniz türkiye nin bulunduğum şehre gelmesi ile başladı koltuklar  ışıklandırmalar televizyon ekranları. sonra bi ülkede aşçının ısmarladığı yediğim içinden saç çıkan tavuklu sandiviç yanımdaki arkadaşın sandviçin içine bakması ve yemeği bırakması sonra aşçıya çaktırmadan sandiviçleri çöpe atıp kaçmamız kaçarken çarşı gibi bi yere gelmemiz sooonraa burada bir 2. elci dükkanına girmemiz. dükkana girdik her zaman 2. elçiye gittiğimde karşımda hayal ettiğim amca yerine yaşlı mı yaşlı bi teyze ooo zenginmiş bu teyze kimle biriyle randevusu mu varmış sekreteri söyledi. biz dolaştık arkadaşla içeride hee ondan önce şunu diyim yanımda 2 çanta taşıyorum biri beyaz da diğerini hatırlamıyorum cüzdanım diğer çantamda kalmış ağzım sulana sulana bi kartpostala bakmışım ben sonra arkadaşım almış eline kartpostalı evirmiş çeviriş değişik bi kartpostal olmuş birden gemi resmi çizilmiş gibi olmuş alamamışım sonra dışarı çıkmışım kapının önüne elimi çantama atmışım kaplumbağa kabuğumsu bi kabuğun içinde yine kaplumbağa kafatası gibi bişey demek kaplumbağanın kafatası varmış görmedim ki nereden bileyim  sonra oo ben bunu eskici teyzeye çok paraya satarım kartpostalı alırım demişim ben içeri girmişim kapıda teze karşılamış beni elimde kini görünce ağzı açık kalmış tabi sonra bana bi yüzlük vermiş ben bu kadar mı demişim sonra yüzlüğün arkasını çevirince iki yüzlük oluyomuş bende sevimişim ama ucuza gitmiş o kabuğumsu kabuk sonra işlere burdan sonra bayağı karışmış teyze pan ın labirentindeki perilere benzer  4-5 tane peri nin enerjisini çekmek için bu kabuğu kullanmış periler küçük tosbağamsı (pek tosbağı gibi değil) yaratığa dönüşmüş kafeste. arkadaşım ve ben kaçmışız sonra onları kurtarmalıyız demişiz  ben demişim ki sessiz ol yaşlı teyze verdiği paradan duyar belki bizi . sonra para tuhaf bi ses çıkarmış kendini imha etmiş.  çok yağmur  yağmış benim bi dayım varmış dayıma anlatmışım teyzeyi dayımda esrarengiz davranmış sonra bim e gitmişiz arkadaşımla ben televizyonlarda hani bi mağaza ya girerler yarışmacı ararlar ya orada hıh aynen öyle işte bi sürü eski arkadaşım var mış benim onlara demişim ki tek tek bilim kurgu gibi bir şey var gerçekten ölecek olsan gelir misn gibi bişey demişim onlara. sonra bazıları kabul etmiş saat on biri  otuz beş geçe okulun bahçesinde buluşalım demişim ben . tamam demişler bazıları benimle gelmiş sonra karargah gibi bi yere gelmişiz biri yokmuş o da okulda bekliyormuş onu arabayla almışlar sonra izci kampı gibi bir yere gelmişiz bi kısmımız öğretmenlerle öğrencileri oyalarken bir kısmımız çocukların köpük oyuncaklarıyla oynamışız sonra çocuklar gelmiş üzülmüşler . yaratığa dönüşen periler izci kampını basmış sonrasını hatırlamıyorum uyanmışım sanırım

tu destur böyle rüya mı olur  ben gördüm oldu öyle yani ilginç geldi yazayım dedim :D yazarken son okuduğum yazıların etkisinde kalarak yazmış olabilirim :D özenti olma özel ol diyerek kendime son nasihatimi ediyor ve esenlikler dileyerek nehir gibi akın dileklerimi iletiyorum .( hadi şimdi bi hayırlara olsun diyelim ama dimi :D)

2 yorum:

  1. allam ya gerçek sandım ha haaaaa çok eğlenceli değil mi ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında rüyamda daha güzeldi ne yazık ki unuttum :D Rüyalarımı yazsam okunur yaa :))

      Sil