Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Şubat 2014 Cuma

yum yum yum ...

Merhabalar sevgi dolu blogger okuyucularım . ehe arayı açmışım gibi biraz di mi :D neyse uzun hikaye size başka bir yazıda anlatırım neler yaptığımı şimdi buraya gelme sebebim hayallerimde  ben bloğunda yapılan 1. yıl çekilişi : http://www.hayallerimdeben.com/2014/02/1-yla-ozel-hediye-cekilisi.html

 hoop bakınız bunlarda hediyeler hıhıhıhıhaahaha  öhm tamam çikolata ve diğer atıştırmalıklarla ilgili hain planlarım bana kalsın :D hem bana çıkar mı ki sanmam ki hayırlısı diyelim.

aaa bir daha duymayayım işim düştüğü için gelmedim ki ben zaten paylaşım yapacaktım ki : /

2 yorum:

  1. ne şeker şeyler. bi de seni görmek ne güzel yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişte ben çıkarsam ne yaparım diye hayal etmekten uykularım kaçıyor :D
      15 tatilde blog ile ilgili ne planlarım vardı ne oldu :)) öyle işte acıcık açtım arayı :D seni benim bloğumda görmekte çooook hoş :D

      Sil