Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Mart 2014 Çarşamba

Merdivenden kayışına bırakırkene ...



hayır tam olarak bu şekilde değil.bugün sabahtan deneme sınavı vardı biraz ihtiyaç molasına çıkmam gerekti izin aldım çıktım. işim bittikten sonra dönüş yolunda sen ayağım kay ben bi iki basamak yuvarlan sonra penguen gibi göbek üstü kayarak in merdivenlerden .uflaya oflaya kalktım yerimden (buradan müdürüme sesleniyorum lütfen kameralar kaydettiyse komik video programlarına göndermesin)sınıfa girdim korkudan nasıl titriyorum sıra arkadaşıma merdivenden yuvarlandım diyecem yok ağzımı açamıyorum neyse söylemeye çalışırken gülmeyle karışık bi ağlama :D karam geldi soruyo sıla ne oldu merdivenden düştüm . gülsün mü ağlasın mı o da karar veremedi garibim yanımdaki zalım arkadaş kıkır kıkır gülüyo ben orada kıvranıyorum( sıra arkadaşımda bende sınavın çeşitli yerlerinde gülme krizi geçirmiş olabilirz itiraf ediyorum.)
neyse karam yara bandı su falan getirdi( kim çantasında yara bandı taşır cevap emine aslında herkesin çantasında bulunması gerekiyor sanırım neyse konuyu değiştirmeyelim :D) suyu yudumladım ama elim nasıl titriyo . bi yandan ağlayıp bi yandan gülüyorum tam sakinleştim dedim.  arkadakiler sordu ne oldu diye hadiii onlara anlatırken bi daha gülme krizine gir :D sınıfta hocamız vardı vardı ama ben görmedim söyleyenlerin yalancısıyım bakmış bakmış ne oldu demiş bi karamın arkadaş merdivenden düşmüş uzun zamandır düşmeyince böyle oluyor dediğini duydum hoca da ha tamam diyip işinin başına dönmüş :D
 bu da bugünün böyle bi anısı uzun zamandır yazmıyordum yazmak istiyordum ama elim gitmiyordu bahaneyle yazmış oldum oh oldu iyi oldu.

:)

herkeşlere nehir gibi akın diyorum ve dondurma delisinin tabiriyle görüştüğümüzde görüşürüz diyerek yazıyı noktalıyorum ahanda nokta .

2 yorum:

  1. sılacım yazını yeni okuyorum biraz geç bir yorum oldu o yüzden.şimdi düşüşüne gelirsek:) güldüğüm için tekrardan kusura bakma:) ama komikti bunu da kabul et.yarabandını da iyi ki almışım yanıma haa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bile kendi kendime güldüm senin gülmen normal :D
      yara bandına gelince evet yaa sen yanında tendürdiyot (böyle mi yazılıyordu? :D) da taşı bence lazım olur :))

      Sil