Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Mart 2014 Pazar

mim mimi çeker ...

Başlığı sevmedim ama aklıma başka bir şey de gelmedi.Öhöm efendim şu sıralr bloglarda bir mim dolaşıyor ki sormayın kısa öz zevklimsi . Bende bende bendeeeeeğğğ diyerek lök diye konuya dalıyorum. hee öncelikle mimi yapan herkese buradan teşekkür etmeyi borç bilirim çünkü çok pis canım çekti herkes ne güzel yazmış yaa. :D
Mimlerden biri Sade ve Derin'in  hazırlamış olduğu Çalıkuşu mimi
diğer mim ise Bir Delinin Pembe Defteri bloggerının hazırlamış olduğu 3 kısa sorudan oluşan mim
Hazırsanız başlıyorum : İlk olarak Bir Delinin Pembe Defteri bloggerının hazırladığı mim

1.Neden blogun ismi saçmalarkene ?
Süper bir soru aslında blogun ismini birçok kez değiştirdim
kızım bi yoğurt alda gel çocuum
kurabiye kavanozunu kıran kişi gibi birçok isim denedim .Ancak hiçbirinde bu kadar rahat olabildiğimi hatırlamıyorum .
Şöyle ki benim biraz özgüven sorunum var sanırım . bir fikrimi beyan etsem mi etmesem mi insanlara saçma gelir mi çok düşünüyorum.
 çoğu zaman saçmaladığımı düşünüyorum. o yüzden buraya yazı yazarken ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum.Aslında saçma da gelseler ben fikirlerimi hep seviyorum (sanırım bu ismi seçme sebeplerinden biri minareyi çalmadan kılıfı hazırlamak gibi bir şey . insanlara fikirlerim saçma gelirse en azından çok yadırgamazlar diye düşünmüş olabilirim :D )


2.Hayat felsefeni belirleyen söz?
ııı...hımmmm sanırım yok ama geçenlerde radyoda dinlediğim spikerin sözü buna yakın olabilir.
Yanlış anlamada olmasın şimdi çoooooooook  alaycı değilimdir :D
..."ha ha ha hi hi hi ve dahi ho ho ho " bilmem ki çok hoşuma gitmişti bu :))


3.Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey ... Tahmin etmeniz zor olmayacak gibi :D
-Cadıyım
-Çocuk gibiyim
-Ders çalışmak istiyorum ama kendime engel oluyorum.
-Yeni şakıları severim


Şimdi sırada Sade ve Derin 'in mimi var .

İlk anılarınız neler ?Hangi yaşa kadar inebiliyorsunuz?

Yaş olarak birşey diyemeyeceğim ama 5-6 yaşlarında olsam gerek
dijuviyıııııt(geçmişe dönüş efekti)
O_O    Annem ve öğretmen arkadaşı ile birlikte eve gidiyorduk. bir ara birşey oldu ben geriden yürümeye başladım. annemle öğretmen arkadaşı  "aaaa arkadan gelen çocuk kimin çocuğu ?" demişlerdi bak şimdi çok oturmuş içime unutmamışım T_T

O_O   Zalım kuzenlerimle birlikte tatilde büyük teyzemlerdeydik. onlar bizden birkaç hafta önce gelmişlerdi. saklambaç oynarken daha önceden saklanma yerlerini keşfetmiş kuzenlerim tarafından bir çok kez ebe tayin edilmiştim .bu da7-8 bilemedin 9 yaşlarındayken olmuştur

O_O Ehe ehe bunda ben uyanıklık yapmıştım babaannemgilde kuzenlerimle saklambaç oynarken (ne kadar çok saklambaç oynamışım ben yav ) ebe bensem sayıyı sayardım "tamaaam mı ? hazır mısın ?" diye sürekli sorarak sesleriyle yerlerini tesbit ederdim :D zevkliydi yaaa :)

O_O Bide patavatsızdım ben . aklıma geldikçe utandığım bir anı .çok büyük değildim ama aklım ermeyecek kadar küçük müydüm bilmiyorum.
Ankara 'da anneannemlerin evindeydik akşam misafir gelmişti. ev bayağı kalabalıktı.misafirlerin çocuklarıda vardı.kızlardan biri bizden 3-4 yaş kadar sanırım daha küçüktü. konuşma ve işitmede problemleri vardı.ben salona gidip şu kızın dilini bilen var mı dediği hiç birşeyi  anlamıyorum demiştim . yorum yapmıycam ...

O_O Ha bide kütüphaneye giderken bi ablayla kavga etmiştim . Neden bilmiyorum 3. sınıfta falandım . Ama suçlu bendim. Buradan eğer okuyorsa abladan ciddi ciddi özür diliyorum gençlik be abla affet n'olur ki ...

Günah çıkartma yeri gibi oldu tövbe :D

 Bu değerli mimleri hazırlayan herkeşlere teşekkürler :)) Kimi mimlediğime gelirsek ..................................._______________________________________________________________
isteyen birini yapabilir ama benim gönlüm ikisini de cevaplamanız yönünde :D
Sınıfın Gıcık Kızı blogunun sahibi Emine 'yi
http://puhuhaha.blogspot.com.tr/

Masal Kitabımın Yırtık Sayfaları  blogunun sahibi Altın Zen' i
 http://happylittleredridinghood.blogspot.com/

Arrakıs blogunun sahibi Paul Muad -Dib'i
http://extraterrestretierra.blogspot.com.tr/

mimliyorum. daha önce mimlenmiş olabilirsiniz arkedaşlar mazur görün :D (bu kelimeyi kaçıncı yazışım hala doğrusuna netten bakmak yerine parantez içine açıklama yazıyorum )

Esenlikler dilerim nehir gibi akın yükseklerden uçun ....


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hunili munili yuvarlanıp gidiyoruz işte :D

      Sil
    2. hehehe her geldiğimde şu yandakilere tekrar tekrar bakıyorum :)

      Sil
    3. güzel gibi di mi? :D en çok hoşuma giden şu yumruk atan kedi puhaa !!
      :D

      Sil
  2. İki mim içinde teeşkkürler :) Dönüş yazımı yazdıktan sonra mimlerinin cevabını da ayrı bir yazı da yazıcağım, arada kaynamasınlar ;)
    Çok beğendim yazdıklarını :) Blog ismini seçme nedeninde mantıklıymış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zekiyim ben zeki zeki (biraz egoist olma ihtimalimde var tabii ) :D teşekkür ederim bekliyorum :))

      Sil
  3. hah haaaa sen hep komiksin ama ya ne güzeel :)

    YanıtlaSil