Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Nisan 2014 Çarşamba

Başlıksız

Tamam başlığım olasılıksız gibi kuul durmadı kabul ediyorum . bu arada olaslıksızıokumadım nerden esti onu da bilmiyorum .


 Yukarıdaki resim son 2 gündür kafayı neye taktığımı birazcık açıklıyor. Gerçi benim taktığım şey bu kadar sevgi dolu değil. Burada daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama sağolsun bilgisayarımız videolarda bayağı bir sorun çıkartıyor . bu yüzden internetten bırakın bir buçuk saatlik filmleri izlemeyi 20 küsür dakikalık bir animeyi bile izleyemiyorum . mp3 zaten bozuk adamlar kargo ile istanbula göndermek için 13 lira para istediler ki kullanıcı hatasıysa onlar geri kalanını halledecekler ama benim hatamdan dolayı bozulduysa bir de tamir parası ödeme zorundayım bende dedim ki koyver gitsin . O kadar önemli değil. Hayır yani müzik önemli tabi ama canın her sıkıldığında kendini müzikle rahatalatamazsın kendini avutmayı ya da acılarınla yüzleşmeyi öğrenmen gerek. Tabi ki bunlar züğürt tesellisi ama bana çaktımayın :D . Vay arkadaş ne diyecektim ne yazdım satırlarca
 Neyse işte yukarıdaki resim Alice harikalar diyarınında  da da da da da. değil şöyle ki videolar açılmayınca ve bende sinir olunca youtube daki videolara yöneldim bende aslında youtube dan varsa istedğim animeyi sürekli ytakılıp sayfayı yenilemem gerekmesine rağmen izliyorum . Dün ( o zaman daha iki gün olmamış  neyse konu bu değil) youtube bana  - bir dakika tam adına bakayım - reklam vermiş gibi olacak ama neyse izlemek isteyen olursa onuda söylemiş olayım pintipanda tv nin kanalındaki Alice Madness Returns oyununun videosunu önerdi bende zaten performans ödevlerinden ve yazılılardan (her ne kadar yapmasam ve çalışmasamda) bıkmış olduğum için balıklama bu seçeneğe atladım . Şimdi 9. videodayım toplam bu oyun hakkında yanılmıyorsam 32 video var. Bilgisayar oyunları konusunda gerçekten beceriksizim . Ama şu da bir gerçek ki ne de hangi işte başarısızsam izlemesi zevkli sarıyor mesela basketbol oynamayı da beceremem hocalar okulda gülerler bana ama izlemekten çok zevk alırım . aynı şey bunun içinde geçerli tamam oynamayı beceremiyor olabilirim ama izlemesi gerçekten çok sarıyor. ayrıca oyunu oynayan
kişinin de oyunu gerek tepkileriyle gerek anlatımıyla renklendirdiğini söyleyebilirim.  Çok fazla yazmış gibi hissediyorum ve şöyle bir bakınca gerçekten çok yazmışım okur musunuz ki bunları neyse ben yazayım da (ders çalışmaktan kaçmak için süper bir yol özellikle o ders tek zayıfınız olan geometri ise) .Hikayenin aslı Alice 'in harikalar diyarındaki yolculuğu ama oyunda harikalar diyarının artık kabuslarla dolu olduğunu görüyoruz. gizemli . zevkli heyecanlı bir oyun .
 Evet daha önceki tanıtım yazılarımı okuyanlar birşey tanıtmakta ne kadar zorlandığımı bilirler. :D Yine aynısı oldu ya siz benim yazımı o kadar kaale almayın kötü tanıtmış olabilirm ama bir şans verin gerçekten izlemesi sarıyor. :D Sanki başka birşeyler daha diyecektim ben yaa . Neyse aklıma gelince düzeltme yaparım artık .Evet gerçeklerden kaçamam şimdi odama gidicem ve ve ııı ya performans ödevi yapıcam ya da geometri yazılısına çalışıcam . Belkide tavana boş boş bakar ya da şarkı söyler ve tuhaf mimiklerle dans ederim . evet bu kadar . Of harbi çok uzun oldu okur musunuz ki? okursunuz yaa
 okursunuz dimi  neyse
 iyice uzadı bari sonuna bir şarkı tavs,yesinde bulanyım dabelki şarkıyı dinlerken yazanlara gözünüz çarpar. Of diyorum ben zekiyim :D :P
Esenlikle kalın nehir gibi akın sevgi ve saygı değer okuyucular ... :)

 ooo Jehan barbur paylaştım ben sizde bak bu şarkı güzel işte :Gidersen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder