Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Nisan 2014 Salı

çarpma işlemi aç gözlü bence

evet bugün farkettim bunu çarpma işlemi açgözlü. toplama işlemi daha .. şeyy ııı tok gözlü
Öcü gibiyim bu sıralar serviste aklıma bir şey geliyor ve gülmeye başlıyorum gerçi bunu hep yapıyorum ama onun haricinde sevgi pıtırcığı gibiyim her yerden bitip arkadaşlarımı korkutuyorum şey en azından birini . sülük gibi yapışıyorum bide insanlara tamam sadece emine ye o da bugün ilkti   düşününce o kadar da öcü değilmişim.
 Bak bi sürü şey vardı aklımda unuttum . Bir dahakine not alıcam .Ders çalışmaya başlamam gerektiğinin her zamanki gibi farkındayım ama yine her zamanki gibi çalışmak istemiyorum şu sıralar hafızası tamamen silinen ve pc de bile görünmeyen mp3 ümün yasını tutuyorum .  Bende şimdilik arkadaşlarımdan otlanıyorum .Ama gerçeklerle yüzleşmem gerekiyor . Yani en kısa zamanda garantiye götürmeliyim. Tamir olmazsada ne yapaym artık . (burada o filmlerdeki istemediğin şeyi onayladığındaki surat ifadesini hayal edebilrisiniz.

Şarkıya gelecek olursak : Bedük - Fanus 
 ve eminim birçoğunuz dinlemiştir.
Doğa İçin Çal 5
  Bir dondurma delisi klasiği olarak görüştüğümüzde görüşürüz diyor ve nehir gibi akın diyorum :))

2 yorum:

  1. senin için ne kadar komik değil mi? ha sıla ha? ya ben? beni hiç düşündün mü?kitabın en heycanlı yerinde çekirge misali hop hop seni gıcık eden sana sülükten daha beter yapışan bir arkadaş? bu ne demek bilir misin? ben bilirim.seni kınıyorum.kötü arkadaş.vicdanın duysun inşallah beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbimi kırıyosun ama :D tamam ya gelip geçici bir şeydi o :))

      Sil