Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Nisan 2014 Perşembe



Ne oyunmuş arkadaş eve geliyorum oynuyorum yatıyorum kalkıyorum yine oynuyorum :D bizim çiftliğimiz oyununa sardım . Emine ile dalga geçiyordum çok taktı oyuna kafayı diye . Daha beter olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum .

Giriş kısmını böyle geçiştirdikten sonra gelişmeye geçebilirim sanırım :D Öncelikle buradan blogumu takip etmeye başlayan arkadaşlara selam ediyor Sade ve Derin blogunun yazarına tekrardan en içten teşekkürlerimi sunuyorum :D
_________________________________________________________________________________

Bu yazıyı yazmaya başlayalı sanırım 2 saati geçmiştir. Yazacak konu bulamadım :D  bi ses verip gideyim dedim :))
  Öyle işte o kadar .
 Esenlikler dilerim  yükseklerden uçun ve nehir gibi akın dilekleri arasında şöyle birde şarkı önerelim :

Rehber grubunun-Bilir-  şarkısı bu sıralar en çok dinlediklerim arasında

Bugünse sürekli radyolardaki arkası yarını diledim ne yazık ki youtube dan dinliyorum . Bazen kitaplar bile çıkıyor güzel isteyen olursa tıkı tık   burada daha önce dinlediğim bi hikaye paylaşmıştım .
 sonuç olarak yayınımı burada bitiriyor ve yine nehir gibi akın yükseklerden uçun diyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder