Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mayıs 2014 Çarşamba

bulutlardaki rakunu bulmaca

Merhabalr hrks şmd byl yzsm anlr msnz yzdklrmı eceba . evet türkçenin daha fazla çırkını çıkartmadan devam edeyim . Ne diyor astrologlar marsla aranıza venüs girmiş . Bunun benim için bir anlamı yok venüs diyince gözümde yeşil bir gezegen canlanıyor mars kızıl zaten ama mars küçük kalır o zaman şöyle diyeyim
Aman Allah'ım yoksa yoksaaaa... sınıftakilerle venüsün arasına güneş mi girdi. nasıl sığdı bilmiyorum . Ortalık karışık gençler hem güncel olaylar yani hem genel olaylar hemde özel olaylar bildiğiniz genelden özele hepsi kötü gidiyor. Ülkede olanlar malum . sınıfta herkes bir biri ile kavgalı  saçma sapan bir ay oldu bu ay zaten .
zompiringin bloggerlarından beyza da kaza geçirmiş buradan ona da çooook geçmiş olsun diyelim . kafam bin beşyüz. ıs yor kafan bituful derseniz  güzel olmak için bile fazla yaşlı hissediyor o kadar. bu . şimdilik . neyse sevdiklerinizle geçirdiğiniz her dakikanın kıymetini bilmeniz dileğiyle . Bu sefer normalden daha yavan olan yazım için özür diliyor  hepinize esenlikler diliyorum . Kaçan tadıma da buradan en içten derin samimi tevazu  vs vs saygılarımı iletiyorum .

  • "Tatsız şeyleri duymak istemeyen insanların gözlerini ve kulaklarını sana kapatmalarına küfür ve kabalık denir." (sf.13)     tamamen alıntıdır.kitap için detaylı bilgi istiyorsanız sizi şuraya alayım tık bakınız Kanalizasyon balığı 

5 yorum:

  1. :) güldüm amaaaa. bak bi de çok komik bi film var ya. "çılgın marslılar". :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirlir tişikkirlir. :) listeme eklendi . Ama izlenecek çok film birikti bir yerden başlamam gerek gülerek başlayayım o vakit :))

      Sil
  2. gumiho izlemiş miydiin :)

    bilokuma baksan yaaa son yazımaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acıcık izledim . :) şimdi gördüm teşekkür ederim şu bedeviyi çok mutlu ettiniz efendim tamam bedevi olmadı kabul :D Gerçekten çok teşekkür ederim : ) Böyle giderse bi havalaara giricem ama heee ,:D

      Sil