Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Mayıs 2014 Perşembe

Hani Şöyle bir geçerken uğradım gibi ...


Uzun zamandır hiçbir şey yazmadığımın pek tabii farkındayım çoğu zaman bloglarda yapılan yayınları bile okumaya üşenmeye başladım. Kitap bile okumuyorum . Performans ödevleri birikti. Proje ödevinin teslim tarihi kapıda. Yakında dershanede ygs kursları başlayacak . Bir şekilde başlamam gerektiğinin  farkındayım ama elim gitmiyor. Çok yoğun olduğumdan değil. Canım yapmak istemiyor. Bazen diyorum ki yaa sılacım başlatma canından canım .. Kendimi bile kaale almadığımı fark ettim. Ben demi tükendim ne. Ama daha gencimki enerji dolu olmam  gerek benim .  Güzel şeyler güzel şeyler . Bazen bazı şeylere çok takılıyor insan ve burnunun ucundaki güzellikleri güzel şeyleri göremiyor. Şükür etmeyi unutuyor da denilebilir.Bak mesela bahar geldi ne güzel yağmur yağdı . şapır şapır suyla oynamak varken kasvet çöküyor ben böyle miydim yahuu? Yok bu ergenliğin bitimi beni biraz... fazla mı olgunlaştırdı. Aslında tam kelime bu değil.  Olgunluk değil de hani etrafındaki insanlar artık büyüdüğünü söyleyip bazı davranışları yapmaktan kaçınmanı söylüyorlar ya .. fazla mı ciddiye aldım . Olgun davranmak güzel olsa gerek ama ben eski halimle daha çok barışıktım daha çok eğleniyordum .

Bu ne yaaa içim geçmiş gibi yazdım  sakin dostlar buradayım sadece bir silkinmem gerekiyor. Ve derin bir nefes al  ,cümlende ki  yazım hatasını düzelttikten sonra nefesini verebilirsin .  biraz daha tutmalıyım böyle giderse.................. dayanamadım nefesimi bıraktım bi daha deneyeceğim ben :D vee tuhaf bir şey oldu neyse :D pasiflik insanı bitiriyor genç insan kişileri, neşeli olun enerjik değilseniz bile enerjik davranın inanın bir süre sonra kendinizi kaptırıyorsunuz ve gerçekten böyle süper düper enerjik vs oluyorsunuz.  evet şimdi içeri gideceğim ve zıplayacağım biraz anneme gevezelik yapacağım .Sonrada performans ödevimi yapacağım tabi önce dinlediğim şarkının bitmesi gerekiyor. Öyle şarkıyı yarım bırakıp gitmek yok arkandan ağlar.. şarkı bitiyor sanırım bahanelerim tükendi son olarak da bir şarkı önerisinde bulunalım :)

Emre Nalbantoğlu 'nun -Hadi sev beni- Şarkısını daha önce paylaşmış olsam gerek , olsun . Bir daha dinleyelim ne olcak ki      Esenlikler dilerim çok zevkli neşeli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle esenlikle kalın sevgili okuyucularım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder