Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Modun medyanını çıkarmaca Sade ve Derin 'e en içten teşekkürlerle .... hee bi de En güldüren blog ödülü







Merhaba Sayın Sevgili Caaanım  okuyucular
Aa nerden geliyor bu samimiyet  bu üslup  derseniz  sizi şu tarafa alabilirim :D tık tıkı tık tık .  tık tık  Kendisi Sade ve Derin blogunun sahibi olup beni  En güldüren Blog Ödülüne layık görmüş . Tabi ben de bir şımarmalar ,  bi canım cicimler ... Velhasıl efendim komikim komiksin komik of bak şimdi komik olma çabalarına girdim doğallığımı kaybetmiş gibi hissediyorum  sakin sıla sakin.  Sade ve Derin çok teşekkür ederim gerçekten hani ben kendimi komik görmüyorum bile.  güldürebiliyorsam ne güzel :))
Okurken beni güldüren bloglara gelecek olursak :D

>> Kavanozdaki beyin  Son derece güzel hikayelere sahip olup benim gözümde tam bir araştırmacı gazetecidir kendisi :D

>>Zompirink  Yaa ama Sade ve Derinde verdi ki  olsun bende veriyim di mi

>> İtiraf etmek gerekirse ben Sade ve Derin'in  hikayelerine yazılarına da  çok gülüyorum . :D buyrun en beğendiğim aklımda en kalan yazısı :)) tık tık 

>>O bir ilk göz ağrısı o bir komikli gelen kız o birr moral şeysi karşınız da Bir Garip Şeyma 

>>Kendisi bir Kader ortağı  :D sınavlarla ve öğrencilerle boğuşan başka bir öğrenci Buyrunuz efendim
Masal kitabımın yırtık sayfaları ... 

>> Son olarak Paul Muad - Dib  kendisi Kore Japon filmlerini dizilerini takip eder ve severek takip ettirir. :)

 Evet tekrar bir ödül törenince karşılaşıncaya kadar esenlikle kalın . Sizce mümkün mü ? Ehh nasip :D
 Sevdiklerinizle geçirdiğiniz her dakikanın kıymetini bilmeniz dileğiyle esenlikle kalın :))

15 yorum:

  1. Ooo unutulmamışım yaa nasıl mutlu ettin beni çok teşekkür ederim sıla can.Benle beraber üç olmuştuk takipçi olarak bak sessizgemi ben ve biri daha vardı ki artık bir sürü tanıdığın var blogta ne güzel di mi hep zinciriz :D Şey gibi oldu bu da ben senin küçüklüğünü bilirim falan gibi oldu hehe daha çook açılırsın inşallah buralar dolar taşar inşallah amiiin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah :D diyorum anneme internet fenomeni olucam diye :P nasıl unutuyum ki sizi ilk sizinle tanıştım ben buralarla :)) eh elinde büyüdüm desem yalan olmaz tabi ;) yok yok bunalıma girme hemen daha çok gençsin :D

      Sil
  2. Ödülümüz hayırlı olsun devamı geleğen olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Uzakdoğu dışında yazınca kimse beni iplemiyor zaten *burnunu çeker*
    Şaka bir yana çok teşekkür ederiiiim :') Çok mutlu oldum u.u
    Bir de ben senin başlıklarını çok seviyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nere iplemiyo beee upuzun yorumları bile okuyorum ben ses etmiyoz diye :D
      Muad-dib e çemkiren Şeyma yaptın şurda beni seni küçük fare böyle laflar söylenmez ortada :D
      Hııh bak Sıla'nın blogunda da millete laf yetiştiriyorum öyle de başka blogları sahiplenişim yok mu beniim :D
      Sürç-ü lisan ettiysem affedin efenim:)

      Sil
    2. Blogumla ilgili sevdiğim şeylerin başında başlıklarım geliyor :D şiişş deme öyle ayıp. O_O senin bütün yazılarında güzel ki kitap tavsiyelerini seviyorum ben birde şarkılarını bir de filmlerini birde çok güldümdü , gezini anlatmıştın :D
      ne demek efendim beğendik söledik :))

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Olur mu öyle şey bir garipcim şeyma aplacım karalama duvarına çevirin burayı tenhayken pek tadı çıkmıyor buraların :))

      Sil
  4. Kader ortağıyızzzz :D En azından öğrenci olmanın da az çok yararını görüyoruz böylece efenim :D
    Yarın 3 sınavım var ve ben pinekliyorum -.-" (giderek daha az duyulan ayak sesleri ve kapanan kapının gıcırtısı)
    Ödül için teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenci olmanın daha birçok güzel yanı var ama şimdi yakınacak konu kalmaz o yüzden tıp yapalım :) ne demek eğleniyorum ki yazılarını okurken :D

      Sil
  5. ne güzeeel yazmışsııın :) ödül verdilerin de şepşekeer :) vampir kulağııı hihihii :)

    YanıtlaSil
  6. Sılaaa mutlu ettin beni teşekkür ederiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek efendim düşündüğümü söyledim :))

      Sil