Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Mayıs 2014 Perşembe

siz kardeşşiniz mod: kırmızı kayu şapkalı kaykaylı gri kedi he bide Harry potter gözlüğü takıyor olabilir .

İyi günler herkese Böyle yazınca da radyo programı sunuyormuş gibi hissettim . Kim bilir belki o da olur . Gerçi çatlak bir ses ve tıkalı bir burunla sesim güzel olsa dahi( ki değil) biraz zor. Tahmin edin ne oldu. Bilemediniz herkese 0 puan bana yüs puan .ehehehe en birinci benim ki neyse uzun zamandır paylaşım yapmadım. Açıkçası  şu an bile iiçimden gelmiyor ama geçenlerde sınıf arkadaşlarıma bir aralar internette çok dolaşan kaykaylı kedi mimini yaptım ve üzerinden neredeyse bir ay geçecek unutmadan paylaşmak istiyorum .
hemen geçiş yapalım isterseniz  öhm evet sorumuz şu : Buradan geçen gri  karnında beyaz tüyleri olan kırmızı kayu şapkası takmış gözünde hani harry potter ın gözlükleri var ya hıh işte ondan ama iskeleti beyaz olan bir harry potter gözlüğü düşün  işte öyle bi gözlük takmış kaykaya binen bi kedi gördün mü?
( tabi işin gırgırı olsun diye nitelemesini biraz abartmış olabilirim ve bu soruyu okulda sorduğum için  birkaç kişi bana tuhaf davranmış da olabilir buyrun tepkileri görelim .)
Kişi:K /
K1: haa öyle kedi mi olur mal ?
K2: ben daha neler gördüm hangi alemden bu kedi?
K3: Sıla iyi misin ?
K4: öyle bi kedi görsem döverim .
  hatta öyle ki bunu başka birine yaparken  daha önce sorduğum bi arkadaşım geldi  o kedi sana girsin mi diyeceksin dedi :D harbi çok eğlenceliydi ama daha bitmedi  bunu söyleyen arkadaşım kardeş dur ben sana neyin iyi geleceğini biliyorum diyip bir dal sigara uzattı :D cidden çok  komikti. öyle işte  bu kadar sansür mansür yapmadan koymaya çalıştım bu kadar .
Her dakikanızın kıymetini bilmeniz dileğiyle esenlikler dilerim .

2 yorum: