Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Haziran 2014 Çarşamba

Hadi sev beni hadi sev benii oooooooo : Mim İlkler ve Uzak Doğu hakkında bir mim

Merhaba insan uygarlığı
 Selam vermeden bir yayına başladım mı acaba bi ara bakayım ben buna . .....buradan sonra bi yarım dakika belki daha fazla süre tıkandım ne yazacağıma karar veremedim neyse yazmam gereken şey tam olarak bu olmasa da bunu giriş kabul edip sanırım yine konuya dalabilirim. Mimlendim . Paul muad Dib' e buradan teşekkürlerimi iletiyor ve henüz mimin bazı cevapları aklımdayken direk başlamak istiyorum  izninizle:
Öhm  şincik soru 1

1- Uzak doğu ile nasıl tanıştınız?
güzel bir soru (kesinlikle vakit kazanmaya çalışmıyorum hem vakit kazansam bile siz bunun farkında olmayacaksınız çünkü siz bunu okurken çoktan ihtiyacım olan vakti kazanmış olucam  : D ) öyle hani belirgin bir anı falan yok fılaş bek de yaşamadım sanırım bu konu hakkında . sanırım her şeyin başını  TRT 'de çizgifilm niyetine yayınlanan animeler çekti. Birçoğunuzda olduğu gibi Sailor moon benim içinde ilkti. ama şimdi şöyle düşünüyorum  ben okuldan geldiğimde sailor moon (haruka favorimdi )izliyordum gerçi anaokulunda da gelince izliyordum ikilemde kaldım pokemon mu yoksa sailor moon mu ilk izlediğim animeydi acaba .  neyse sonuç olarak sanırım ilk tanışmam çizgifilm niyetine yayınlanan animelerle oldu. . sonra yaklaşık  bir on yıl kadar birbirimizi aramaz sormaz olduk  sonrası için ikinci soruya geçelim :


2-İlk izlediğiniz uzak doğu filmi, dizisi ,animesi ?
şimdi Filmle ilgili bir şey diyemiycem fakat sanırım -daha eskiyi hatırlamıyorum - dizi ile tanışmam 9 . sınıfa geçeceğim yaz tatilinde oldu sanırım 2011 oluyor. Kore dizisi : D  çok şaşırdınız tabi bu yanıtı alınca :P ilk dizim you'are beautiful . ilk animem ise çok var ki sırasını hatırlamıyorum . Ay savaşçısı olarak tabir ettiğimiz sailor moon var pokemon var dıgımon var  beyblade var beşizler diye bir anime vardı . adını hatırlayamıyorum ama birde bilim adamının yaptığı mor saçlı robot bir kız vardı . normal bir çocuk gibi okula gidip geliyordu . Gakuen Alice  ,sihirli notalar , kamikaze kaitou jeanne başka  başka başkaaaa şimdilik aklıma gelen bunlar hatırlarsam sonradan eklerim hee bi deunlar tv de izlediklerim :) ama hani sailoor moon dan sonra sanırım ilk izlediğim Fruit basket isimli bir animeydi. animeyle  gerçek anlamda ilk tanışmam diyebilirm :) hee birde card captor sakura vardı onu da tv de izledim


3-ilk yazdığınız post ?
hımmm  küçük bir arge yapayım gençler :http://sacmalarkene.blogspot.com.tr/2013/03/ben-geldiiim.html ene buldum vay arkadaş kendim için bile tuhaf yazmışım gibi geldi :')

4-İlk yorum alan postunuz ?
http://sacmalarkene.blogspot.com.tr/2013/05/goz-attm-amaa.html?showComment=1370028798297#c2677268075671574186 işte buldum :) cık cık cık eskiden daha mı içtenmişim ne. bak şimdi para beni bozdu diyicem de para buraya uymadı ne diyebilirim para yerine ......ehe buldum sanırım şöyle tabir edeyim hızlı çıkışım-bence o kadar da hızlı değildi :D- beni biraz  şey havalar uçurdu sanırım . : /  bu da hoşuma gitmedi aman neyse :D

5-İlk beğendiğiniz aktör/aktris (oppa/unni) ?
ilk izlediğim kore dizisinin you're beautiful olduğunu düşünce park shin hye nin ilk unnim olmasına şaşmamak gerek sanırım veee oppamda  park shin hye nin hem you 're are beautiful da hemde you've fallen for me de ki rol arkadaşı aynı zamanda C.n Blue grubunun Lider, Gitarist, Lider Vokal, Ana Rapperı  durun daha adamın adını bilmiyorum gaza getirmiş gibi oldu bi sn :D bakıyorum : Jung yong Hwa itiraf ediyorum adamın görevlerini yeppudaa dan kopyala yapıştır yaptım :) 


6- İlk aldığınız mim ? 
İlk mimi okumaya dalınca buraya yazacağımı unuttum :)) aferin kız bana fena cevaplamamışım :)  beni
ilk  birgaripşeyma blogunun sevimli ablası mimlemiş :))  http://sacmalarkene.blogspot.com.tr/2013/10/ilk-mimim-cooook-mutlu-oldum-konumuz.html

7- İlk takibe aldığınız blog ?
  birgaripşeyma  kendisi aynı zamanda beni ilk mimleyen ve ilk takip eden kişi omuştur buradan kocaman sevgi ve saygılar :)))

8-İlk yazdığınız dizi/film postu ?
Ama olmaz ki böyle canım en beceremediğim şeyi istiyorsunuz benden ben anlatma özürlüyüm arkadaşım çok komik bir olayı anlatırken bile hiç komik olmayan bir olay haline dönüştürebiliyorum neyse yine de istiyorsanız günah benden gitti gari  : /
http://sacmalarkene.blogspot.com.tr/2013/08/blog-post.html kendisi izlediğim japon dizilerinden gokusenin açıklamsı olup ziyaretçilerden lütfen benim anlatımımımdan etkilenip filmi izlemekten vazgeçmemeleri önemle rica olunur.

9-İlk dinlediğiniz k-pop grubu ?
En başta ilk izldiğim diziden dolayı cn blue olur mu diye düşünmedim değil fakat şuan araştırdım da  cn blue nun k-pop olduğunundan da emin değilim sanırım yine aynı diziyle dinlediğim Ft: Island diyeceğim ilk hope şarkısını dinlemiştim sanırım :)
veee son olarak culliiiiii :D ehe jeremy :))


ve bu mimden sonra uzak doğudan istifa etmeye karar verdim bana göre değilmiş  :D olsun sözde fan olurum bende izlerim ki sadece isim bilmem şart mı ki şarkılarını takip etmem sadece hoşuma gideni şeyetsem :)
  Yoruldum  harbi yoruldum bi yazıma bakmak için blogu açıyorum blogun yarısını okuyorum aa burda ne yazmışım şu da neymiş derken :D  zaman geçti yav eve geldiğim de beşe geliyordu şimdi 7 e geliyor saat aman neyse eğlendim geçmişi anımsadım en başta Paul Muad - Dib e sonrada  mimi başlatan D.S.K ya teşekkürler :))
 kimi mimlediğime gelecek olursak  İlklerimde hep ondan bahsettim bu yüzden bir garip şeyma blogunun sahibesini mimliyor esenlikler diliyorum . :))

12 yorum:

  1. I Hope'la başlangıç çok hoşmuş ya :D

    YanıtlaSil
  2. dur bu aklımda olsun burdan bakarım. ben gumiho'yu izliyom bugünlerde ne şeker dizi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de gu family book u izliyorum o da gumihoolu bişi
      :))

      Sil
    2. bakıyim ona da. bi de heartstrings var :)

      Sil
    3. Eveeeet o da güzel :) dizilerin girişi gelişmesi güzel ama sonunu bağlayamıyorlar : /

      Sil
  3. Ellerine sağlık yalnız sende bir soruyu kaçırmışsın sanırım oda ilk başlattığınız mim sorusu oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneee ben onu görmedim ki neyse zaten mim başlatmamıştım o zaman çaktırma :D

      Sil
    2. :D kim ne nolmuş ben bir şey bilmiyorum :DD

      Sil
  4. ama bende mimin var kiiiiiii baksanaaaa şimdi yazdıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hemen gözlem yapmaya gidiyorum teşekkür ederim :))

      Sil