Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Haziran 2014 Pazar

miyobun pencere mimi

Evet baylar bayanlar her yaştan çocuklar ne demişti mine sota kitabında ha çok ısrar ederseniz leydiiiz end  centılmın  mimlendim yahu . evet bu havalı girişin ardından Beni pencere mimi ile mimleyen Sade ve Derin e teşekkürler . Buradan pencereden ilk gördüğüm sevgililere sesleniyorum . Aceleniz ne arkedaşlar sizi takip edicem diye göz numaram ilerledi. konumuz: blog başından kalkıp pencereyi açıyoruz veya balkona ya da bahçeye veya sokağa çıkıyoruz. Dışarı bakıyoruz. Gözümüze ilk görünen kişiyi inceliyoruz. Cinsiyetini ve üzerindeki giysiyi yazıyoruz, ne yaptığına bakıyoruz.
Şimdi iki kişiydiler. Ve sevgiliydiler.
Erkek buz mavisi kot gömlek giymişti. altında yine kot pantolon vardı. Yanlış hatırlamıyorsam hafif kıvırcık saçlıydı.Kız ise siyah pantolunun üstüne ya fildişi ya da beyaz rengi tam seçemedim şifon gömlek giymişti. saçları koyu renk  ve sağ omzunun üstünde toplanmıştı. O kadar hızlıydılar ki sadece bu kadarcık gözlemleyebvildim aslında bir yandan not aldığım için ben de oyalanmış olabilirim. tam onlara kızarken  muhtemelen dershaneden dönen bi kız daha gördüm.  siyah sırt çantası beyaz kısa kollu tişörtü ve altında siyah pantolonu vardı. Saçlarını açık bırakmıştı ve beyaz şu büyük kulaklıklardan takıyordu.
Evet bu mimden sonra betimlemelerdede iyi olmadığımı öğrenmiş olduk :D Ama hissediyorum benim de iyi olduğum bi konu buralarda bi yerde  Umutluyum :))
 Esenlikle kalın heee kimi mimlediğime gelirsek:
hımmm bence bu mimi Arrakis yapar evet  şimdi esenlikler dilerim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder