Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Haziran 2014 Pazartesi

Tatilin ilk günü sıcaktan mayışmaca : dönen sandelyede 3-5 tur atmaca

Sıkıldııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııım evet ı harflerini uzatınca sıkıntı geçmedi off nasıl geçicek 3 ay yaaaa . Şarkı hatırlatayım ben size zaten gidip gelip şarkı paylaşıyorum başka yaptığım bir şey yok : (

Bu arada şimdi ankara da gezmelerde olan emine kendisinden bahsetmemi özellikle istedi . Garibim bilmiyor ki blogumda saçmaladığımı mantıklı bir sıkıldım yazısı yazdığımı düşünüyor.


biraz önce elimde caddelerde rüzgardan ötesini çalamadığım gitarımla bu şarkıya pileybek yapıyordum :D Düşününce zevkliydi. :)
Esenlikle kalın  ve bol sıvı tüketin ve tabi beni sevin bakın ne düşünceli bi bloggerım sizin sağlığınızı düşünüyorum  :P
 Neyse gideyim biraz daha sıkılayım :D 

2 yorum:

  1. Bulmuş bunuyorsun resmen, tatili sevmeyen ve sıkılan siz insanlar yüzünden biz tatil yapamıyoruz :P Benim gibi okulu bitmemiş, hala sırada oturup ders dinleyip, test çözen insanlardan biri olsaydın o zaman görürdün sıcaktan mayışmacayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerim abla :/ saygılar :D

      Sil