Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Haziran 2014 Pazartesi

Yasal Uyarı : Matematik ve Hamak sağlığa zararlıdır

Ölüyom beeennnn . Çok yorgunum gençler .  İki saatlik uykuyla ayakta duruyorum . Dün bahçeye gittik misafir vardı. Babam hamak kurmuş bayağı bi eğlendik her ne kadar ağaçtan çatırtılar gelse de. Bugün de matematik son yazılım vardı. dün ona da çalıştım . yatağa yattığımda saat 2 yi geçiyordu başımı yastığa koyup gözlerimi yumduğumda gözümün önünden geçen tuhaf formüller ve karaköklü ifadeler dışında kendimi hamak da sallanıyormuşum gibi hissettim.  ama bayağı bayağı bildiğin ruhum bedenimde bir sağa  bir sola sallanıyordu. Uzun süre sonra hamağa binmek biraz dengemi de şaşırttı sanırım .
 gidiyorum ben uyumaya.
sonrada 10 da kalkıcam ders çalışmağa
yarın felsefe yazılım var da
buraya da bulamadım daha kafiye ama
  Sıla der ki bu yazı çok saçma bir yere gidiyor :P
Sevdiklerinizle beraber geçirdiğiniz her dakikanın kıymetini bilmeniz dileğiyle
 esenlikler dilerim
Hogwarts Cadılık ve büyücülük okulu  . Şaka .

6 yorum:

  1. O formül uçuşmaları bende de oluyor Sıla, ani yüklenmeden hep :D
    Benimde yarın felsefe yazılım var :D Hoş, felsefenin yanında 2 yazılım daha var aslında ama birde çalışmak gerek :T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de felsefenin yanında din yazılım var .dün güya saat 10 da kalkıp çalışacaktıım :D sabahtan okula gitmeyip çalışıcam artık :D

      Sil
  2. :)) başarılar hadii. hamaktan düşüp sakatlanan da oluyomuş uyurken aman aman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok acıtıyor o yaa :D tişkirler :)

      Sil
  3. gün içinde bir şeyle çok ilgilenince oluyo öyle, uykusu bile çok rahatsız oluyo insanın o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saat çalmadan yarım saat önce bile şimdi uyandım şimdi uyanıcam derken uyuyamadım zaten :))

      Sil