Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Temmuz 2014 Salı

Bu sefer ki evden bildiri : Mimlendim :))

Merhabalar blogumun sevgili okuyucuları ve takipçileri ve ziyaretçileri :)) Bugün Altın Zen'in mimi ile karşınızdayım . Mimime başlamadan önce buradan Altın Zen' e (tık tık)  teşekkürlerimi iletiyorum veee başlıyorum . mimimizin adı Nedir Ne değildir?

Blog açma hikayen nedir ?
Çoook uzun zaman önceee yok yok o kadar geriye gitmeye gerek yok  can sıkıntısıyla google a  rastgele kelimeler yazıp arattığım birgün blogları keşfettim tam anlamıyla ilk keşfim kısa bir fılaş bekimsi bişey anlatayım size bizim ailede bir ara ' garip ne yapsın ' akımı vardı :D bu ilk babamdan mı çıktı benden mi çıktı hatırlamıyorum ama kim nasıl olduğumuzu sorsa babamda bende garip ne yapsın derdik derken arama motorunda bir garibin güncesi yazdım yanlış hatırlamıyorsam veee birden onu gördüm bir garip şeyma nın blogunu :) daha önceden de okuduğum bir iki blog vardı ama beni blog tutmaya yönlendiren blogun Bir garip Şeyma nın blogu olduğunu düşünüyorum :) şeymanın blogu için tık tık

Blogunun ismi nereden geliyor ?
Mimlerden birinden hatırlıyorum buna benzer bi soru vardı . şöyle ki blogumun birçok adı oldu kurabiye kavanozunu kıran kişi ve kızııım bi yoğurt al da gel çocuuum bunlardan bir kaçı. Önceki isimlerin bana bu kadar uyduğunu düşünmüyorum . hee şincik bakın burada güzel açıklamışım duygularımı  mim için tıkı tıkı tık 
 affınıza sığınarak yazdıklarımın bir kısmını koppyalıyorum :D ''Şöyle ki benim biraz özgüven sorunum var sanırım . bir fikrimi beyan etsem mi etmesem mi insanlara saçma gelir mi çok düşünüyorum.
 çoğu zaman saçmaladığımı düşünüyorum. o yüzden buraya yazı yazarken ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum.Aslında saçma da gelseler ben fikirlerimi hep seviyorum (sanırım bu ismi seçme sebeplerinden biri minareyi çalmadan kılıfı hazırlamak gibi bir şey . insanlara fikirlerim saçma gelirse en azından çok yadırgamazlar diye düşünmüş olabilirim :D ) '' işte böyle :))

Hangi mevsimi seversin ?

Kış ile yaz iyidir ama baharları daha çok severim . İlkbahar ve Sonbahar :)) neden derseniz en güzel değişimlerin olduğu mevsimler onlar bence  yağmur en çok onlarda olur (normal şartlarda :D)  yeşilin en yoğun renkleri veya turuncu ile sarının en yoğun renkleri bu mevsimlerin sonuna doğru olur.  çiçekler pek ilgimi çekmiyor bu sıralar :D daha çok tüysüz böceklere ilgi duymaya başladım desem yeridir. Ama olsun toprağın rengi bile farklı geliyor bulutlar  falan romantizme bağlıycam böylle giderse :D 

Bu mevsim sana neyi çağrıştırıyor?

Bu mevsimler bana  nasıl anlatsam ki bir bina düşünün  dışarısı çok sıcak ve bu binada daha önce hiç  bulunmamışsınız . binada kimse yok. işte  sıcak havada   bu binaya girdiğimde serinlik yüzüme vuruyor ve 
daha önce görmediğim bir yeri görmenin heyecanı ile  binanın çıplak beton merdivenlerini tırmanıyorum . Öyle yani :)) benim için huzur ve mutluluk da buna benzer bi şeyi andırıyor sanırım :D 

Kırmızı ruj mu eyeliner mı ?

İkisini de daha önce kullanmadığım için bilemiycim ama  ben eyeliner diyorum :D

Blog yazmak sana neler kazandırdı?

Sanırım biraz daha kendimi sevmemi sağladı ama ben zaten kendimi seviyordum .Belki egom şişmiş de olabilir  :D Kötü şakalar bir yana gerçekten burada insanların samimi olduğunu düşünüyorum ve okuduğum bir hikaye bile bakış açımı değiştirebiliyor belki kitap halinde görsem hikayeleri  bu kadar etki yaratmazdı . fırından sıcak çıkmış gibi yani neyse işte .

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı ? 

İkisinin de yeri çok ayrı . kitap sürükleyici hoşuma gidecek bir konuya sahip ise 1-0 öne geçer yalnız. 

Şiir mi hikaye mi roman mı ?

Şiir genellikle ilgimi çekmez  buradan şiir severlere sesleniyorum . Özür dilerim denedim olmadı yollaraı ayırmak en iyisi.
 Hikayeye gelince zaman geliyor kısa kısa çerezlik, hikayeler çok tadında gidiyor . Ama bazen de belli bir konuyu kaptımak istiyor insan kendini yani kararsızım : / 

En çok etkilendiğin film ?

Taare zameen par -Her çocuk özeldir-

Hangi tür film / kitap ?                                                                                                                                                                                               
Kitap olarak ilgimi çeken her kitabı okuyabilirim genel olarak ilgimi fantastik  ve günce türünde eserler çekiyor. film ise romantik komedi tercihimdir. Drama gelemem :D

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Film izlemek daha kolay :D  Ama ayrıntılar için kitaplar daha çekici  :))

Klasik giyim mi spor giyim mi?
Spora  benzeyen klasik diycem :D ne bulursa giyenlerdenim klasik giyimler arada hoşuma gider ama spor rahat ve geniş :))

Öğrenci hayatı mı iş hayatı mı?

Öğrenci hayatını gördüm bir de iş hayatını görsem fena olmaz :))


Almaktan asla vazgeçmeyeceğim şey ?

Kırtasiye malzemelri : D  veeee abur cubur :D

En sevdiğin yemek ?

Mantı ve yaprak sarma :)) tabi onların haricinde bizzat benim tercihlerimde var mesela salçalı makarna ve yeşil fasulyeyi karıştırıp üstüne yoğurt dökmeyi sevenlerdenim ( belki degtek sevenimdir. )

En sevdiğin dizi ?

Yaa bu sürekli değişiyor ama . yabancı olarak Rizzoli and Isles ı bir kenara alırsak sevdiğim yerli diziler sürekli değişiyor mesela şu sıralar kaçak gelinleri izlemek güzel :))

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin ?

Bilmem ki daha önce bunu düşünmüştüm aslında ama şimdi bak ne olmasını istediğim aklıma bile gelmedi :D
bir yabncı dizide izlemiştim kopya çekmek gibi olacak biraz ama şey insanları kouşarak ikna edebiliyordu. hemen etkileniyordu insanlar ne isterse yapıyordu :d nihaaaahahahahahhahahahahahahhahah:D

Alınacak listen var mı? 
var ama her alışverişe çıktığımda doğaçlama yapıyorum :  D benimde genel olarak kitap ve kırtasiye 

İlk aldığın makyaj malzemesi?

Makyaj malzemesi almadım :D 

 Mim için tekrar tekrar Altın Zen'e teşekkürler :)

veeeeeee   ilklerin geçtiği her mim de olduğu gibi  bu mim de de bir garip şeyma yı mimliyorum :d kolay gelsin isteyen herkeşler yapsın :)) blogu için tıkı tıkı  tık tık

2 yorum:

  1. Geç okuduğum için kusura bakma. Bir süredir yoktum buralarda.
    Senin tasvir ettiğin gibi binalara ilk defa girdiğim ürperiyor ve birazda korkuyorum ama bu his bana gök gürültülü sonbahar gün batımlarını hissettiriyor :)
    Her çocuk özeldir de etkileyici bir film gerçekten, bak ben mim yaparken neden aklıma gelmedi o yahu :D Barfi de güzel izledin mi onu?
    Rizzoli and Isles'i bende izledim çok kısa bir süre. Aslında devamedebilseydim güzel diziydi ama tv den yabancı dizileri takip edememe gibi bir sıkıntım var.
    O yeteneğe sahip olunca gelde beni kafamdaki planlar için çabalamaya ikna et olur mu :]
    Güzel yazmışsın mimi yaa :) Bir arkadaşım var anlatış uslubu aynı senin gibi en azından yazını okurken öyle hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil bende uzun zaman giremedim bloga :D sabah güneş doğarken eğer hava nemliyse de o da çok ferahlamış hissettiriyor insana :)) her çocuk özeldirden sonra 3 aptal aklıma geldi yazık oldu bak :D onu da yazabilirdim :) rizzoliyi birazcık boşladım ama en kısa zamanda geri dönmeyi düşünüyorum :) bende genellikle bilgisayardan takip ediyorum denk gelirsem izliyorum arada tv den
      teşekkür edrim :D güzel hissettiysen ne mutlu bana :))

      Sil