Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Temmuz 2014 Çarşamba

kütüphanedeki bilgisiyar odasından klavye sesleri volum #1

iyi akşamlar sayın seyirciler
8 temmuz 2014 saatler 23:36'ı göstesr,iyor . sacmalarkene radyo sunar  tekrardan iyi akşamlar Haftanun,günün , saatin ve daha bilimum zaman diliminin özetlkeriyle karşınızdayız .
Bir ramazan ayına daha girmenin sevinciyle  oradan oraya koşuşturan tamam kab ul öğleye kadar yatıyor olabilir cep telefonu internet ve televizyon gibi kitle iletişim aracımsı şeylerden köye gittiği için uzak kalan sevilen blogger S.D . ders çalışmaya çalıştığı zamanlarda siz değerli okuyucularından uzak kaldığı için çooook üzgün . Ders çalışmaya çalışmadığı zamanlarda umrunda bile değilsiniz yani haberiniz olsun . O radyodaki çeken iki kanaldan -88.4 ve 91.6- gayet memnun hatta şu an  bu yazıyı bile radyo da çalan M. F. Ö nün benim hala umudum var parçası eşliğinde yazıyor . Ortam loş yukarıda kapının bitişiğindeki tahtanın üzerinde mfö hafif hafif kısık kısık çalıyor. Aşağıdan babamın ve misafirin sesleri geliyor ama gürültülü değil onların sesi de çok hafif   ve ben altıma ve sırtıma birer minder çekmişim sizinle bunları yarın kütüphanede ki bilgisayar odasında paylaşmak umuduyla yazıyorum.
Beni merak etmeyin !  Hamağım hafif serin ama esintili hava ve sakinlikle birlikte  burada çok rahatım . Tek sıkıntım ders çalışamıyor oluşum . Umarım düzenimi oturturum.
Sizleri Seviyorum Canlaaaariim!( buradaki i ı değil i dir)

Egoist bloggerın notu: yokluğumda kendinize iyi davranın .
 Esenlikle kalın :))
sıradaki parça Kıraç -Ayşem -

3 yorum:

  1. Oturtursun inşaallah çalışma düzenini, ben de pek oturtamadım maalesef. Ramazan gelince benim dengelerde şaşıyor kurduğum düzeni bu bahaneylede çok güzel bozdum yani :D
    Halen köyde misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köyden şehire geldiğimde ilk işim buraya yazı yazmak oluyor :D inşallah kolay gelsin kardeş :))

      Sil
    2. Mimledim seni, uğra bloğuma :)

      Sil