Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Eylül 2014 Pazar

hadi be ordan kimmiş deli ? sensin deli !


 Durumum başlıktaki gibi düşünmeden yaptığım şeyler için önce içimden kendime hakaret ediyorum sonra  birde kendime karşılık veriyorum o derece.  tempo hızlı başladı ilk sınıfta ders çalışanlara karşı bi tepki vardı :D 2. gün hemen hemen herkes soluk almadan çalıştı 3. gün büyünün etkisi geçmeye başladı  vee 4. gün büyü bozuldu :D sadece bağışıklık kazanmış bir kaçkişi çalıştı . itiraf ediyorum 3. gün zaten çalışmaya çok da hevesli değildim :D  öyle yani  kütüphaneden de kitap almıştım sanırım sadece ölüm yadigarlarını okuycam . diğerlerini okuyacak gerçekten zamanım yok  gerçi tv ve bigisayarla uğraşacağım vakti de ayırabilirm ama şu an için pek ııı şeyy cık .... :D  amacım bundan  bir hafta kadar önce şu il şu üniversite şu bölüm diyebiliyordum ama artık onu da diyemiyorum .  sonuçda çoğu kişi  gibi bende loto oynamak zorunda kalıcam galiba  gideyim debiraz mutlak değer çözeyim sevmiyorum bu konuyu hadi ben gidiyorum sizleri seviciv :D

     Nehir gibi akın 
                        ve 
                   Rüzgar gibi uçun 

8 yorum:

  1. ha haaaaaa keyiflisin sen her zaman ki zaten yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. ölüm yadigarları iyi miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel gidiyor :)) tabi ne kadar çabuk o kadar iyi :D

      Sil
  3. Boşlama dersleri yinede. En azından şöyle düşün; koca bir yılı boş geçireceğime en azıdnan test çözeyim ;) Hadi kaçtım beeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D öyle tebi ama aklım başıma geldi artık çalışmaya çalışmaya alışıyorum :D

      Sil
  4. Bu zamanları boşa geçirmeeee daha yılın başındayız sakın boşlama! :) tek seferde gir üniversiteye, kurtul hemencecik bu beladan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :D hemencik hemen bugün olsa keşke :D

      Sil