Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Eylül 2014 Çarşamba

Vee yazar der ki okura : ''Gökyüzünün Fazlası Olmaz...''


selamsz sabahsız başlamak istemiyorum ama nasıl başlayacağımı da bilemedim şimdi :) 

Selam insan kişileri ,nasıl bu ?  belki de genç insan kişileri , selam insanlar ? hooo? insanlaaaar hooooo ?  şu holar bana biraz neşeli ayakları hatırlattı. Daha yaratıcı olabilirim :S   evet insaaaaanlaaar hoooo diye başlıyorum o zaman  öhm 

 İnsanlaaaaar Hooooooo ? 

 tatilin kalan son günlerinde temelli dönmüş olduğum evimden, tam bildirim gerekirse evimdeki abimin odasında bulunan masaüstü bilgisayardan   sizlere aktarıyorum ya da aktarıcam ya da belki saçmalıycam . şu an karar veremedim . uzun zamandır bir şeyler yazmadığımı fark ettim ve vicdan azabımsı bir şey hissettim içimde :D  tabi ki buraya da o vicdan azabımsı şeyi yok etmek için yazıyorum yoksa hiç yorum falan yazmayın gerçekten üzülmem gözüm yorumlar butonunda kalmaz yani essahtan bak ( burada bana inanmadığınızı umuyorum ) 

efendim tatilin son günlerinde böyle izlemelik tatlı kore dizisi olur anime olur  hani bana demek isterseniz şöyle '' ya hu saçmalarkene şu ygs lys maratonuna girmeden dünya gözüyle bi şu nu da izle '' diyebilirsiniz yani  tekliflere açığım, tabi film ve videoların çoğunda sorun yaratan bir bilgisayar söz konusu şu durumda youtube dışında başka sitelerde eğer tek ve ya 2 part halinde ise sorun çıkartıyor caaaanım bilgisayar.  ama olsun elimizdekiyle yetinmeliyiz tabi ki . diğerini abim bahçeye götürdü ne zaman gelir meçhul. 

   günlerimi güzel ve tadında geçirmek istiyorum okuyucularım  elimizden geleni yapalım olur mu küsmece darılmaca yok . vay efendim sen ne geziyorsun buralrda senin sınavın yok mu diye haşlamalara  bu kız nerelerde yahu hiç ses vermiyor diye telaşlanmalara gerek yok buradayım ki gerçi ben bilgisayarı açmamazlık etmem  bu konuda kendime inancım büyük :D 
  neyse nasıl başlıycağımı bilemediğim gibi sonunasıl bağlıycamı da bilemedim en iyisi ben size bir klasik yapayım 

 Nehir gibi akın veee yükseklerden uçun  her anınızın kıymetini bilin olur mu güzel günler bunlar diyebilin :))

 bu arada şu blogların sahipleri güzel insanlar bi bakın bakalım :))

 daha da bu arada Mango Sokağındaki Ev de güzel kitap  :)
 daha başka bi şey yok hadi görüşürüz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder