Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ekim 2014 Cuma

Değişik kendime değişik notlar

Fotoğrafın kaynağı için tık .


 -Yağmur yağıyorsa ya da yağdıysa yerlere bakarak yürü  hem yerdeki su birinkintilerinden güzel görüntüler yakalayabilirsin hem de   yağmur yağdıktan sonra çok fazla sümüklü böcek oluyor onları ezmek istemezsin ( gerçekten çatur çutır insan  farkettiğinde  vicdan azabı çekiyor)

- Ne bu sıralar hiçbir şey doğru düzgün gitmiyor mu ? sürekli gerekli gereksiz birileriyle mi tartışıyorsun ? sorun yok önce bir hönkür şakırt ağla  ondan sonra sakin kafayla düşün emin ol akışını bırakınca da bazı şeyler geçiyor.


-Son sınıfsın ve ders çalışmıyor musun ? hiiiiii olmadı bak bu . Çok ayıp şimdi bu yazıyı okuyup yorum bıraktıktan sonra git hemen  lys  ygs  bişiler çalış çok olması gerekli değil önmeli olan anlaman . Hıhı evet kesinlikle ( feyz al sevgili bu yazıyı yazan )

-Ödevler mi birikti tamam bu konuda diyebileceğim bir şey yok oyur paşa paşa yap.

- ders çalışırken hayallere dalıp ders çalışamıyor musun ? kendine  çalışmazsan o hayallerin gerçekleşmeyeceğini hatırlat (  Acı ama Gerçek bu )

- okumayacağını bile bile kütüphaneden kitap almaktan vazgeç . Hayır o değil millet seni çok kitap okuyor sanıp övüyor olmaz ki bu !!

-  Alıngan mısın sen ? hayır öyleysen  Olmaz  öyle dostum kendine bir çeki düzen ver.  kazık kadar oldun .

  esenlikler dilerim ehe bu da müzik  . severim sizi







 

6 yorum:

  1. Bana hiç salyangoz denk gelmedi yağmur yağdıktan sonra niye ki :/ Yalnız yansımalardan güzel görüntüler yakalamak iyi fikirmiş :))
    Bak geçen yine sinirim bozuk eve gidince ağlayayım dedim ama eve gitmeden moralimi toparladım. Sonrada dedim neden tekrar moralimi düşüreyim zaten stres atmak için ağlayacaktım :D
    İnan var ya Sıla bir yerden başlayınca devam ediyor, gerçekten. Zorla ödev yaparak başladım ders çalışmaya ve şuan gayet iyi gidiyor :)
    Kitapları madem alıyorsun dinlemek için oku arada bari, bitirmesende olur ;)
    Sıkma kendini ve rahatla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi ergenliğe yeni girmiş gibi hissediyorum :D arada kitap okuyorum ama bitmiyor ki :D ödevlerden başlamak mantıklı deniycem :) yansımalardan özellikle bulut ve ağaç resimlerini seviyorum çok sempatik geliyor bana :D tamam sakinim şuan :D teşekkürler :))

      Sil
    2. Bende öyle hissediyorum yaa :D
      Olsun biraz daha uzun süreli alırsın kitabı :)
      Aynen aynen :) Bende çok seviyorum o resimleri :)
      Ne demek :)
      (Müziği de şimdi dinleyebildim telefonda açılmıyor da :D )

      Sil
    3. Yorum ne yazsam bilemedim sadece sıkı çalış diyelim o zaman :D nihahahahahahhahahahahah öhm peki Kolay gelsin :))

      Sil
  2. ay insanlık halleri işte di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en insanımsısından hemide :)) eveeeeet :)

      Sil