Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ekim 2014 Çarşamba

İstekler falan filan bitmez bu yaa ^^




Yazacak bir şeyler bulmalı artık. Böyle uzaktaan uzaktaaan hiç yazışmadaaan olmuyor.  Gereksiz yere alınganlık gösteriyorum bu sıralar ufak tefek şeylere taktım mı takıyorum  takmıycam buradan kendime söz veriyorum .  Tabi gereken durumlarda takabilirm ama di mi izin var kendime. Sonracığıma   ders çalışıyorum tıpkı aklı başına geç gelen bir 12. sınıf öğrencisi gibi gayretliyim  . Güzel şeyler yapmadan , bırakmadan gitmicem  yani öyle istiyorum . Bencil miyim ben yahuuu  ?
 kitap okumak istiyorum  ki  şu an elimde ateş böceği yolu var  yazarın okuduğum 2. kitabı . ilk ve şimdi okuduğum kitaptaki karakterle arasında benzerlik var gibi normal :D   daha başkaaa yaaa ben yine Akademi Çankırı ya gitmek istiyorum yazarlar gelsin söyleşi yapalım sonra bize güzel kitaplar dağıtsınlar veee imzalasınlar bende oturup zevkle okuyum di mi ama .  sonra sonra ben hikaye yazmak istiyorum ama konusu dolu dolu olsun insanı böyle sersem sersem güldürsün . ben de sersem sersem gülmek istiyorum :D
 Mp3 ümü istiyoruuuuuuuuuuuum.  Bana artık birileri mektup yazsın atsın pulunu seveyim istiyoruuum. .  doğru kararlar almak ve gereksiz şeylerin üstüne  lüzumsuzsa tınmayınız yazmak istiyorum .
         değişik yerler değişik insanlar değişik bir bilinç altı istiyorum ( bilinç altı konusu bir süre rafa kaldırılabilir.
heee bi de unutmadan yeşillerde boğulmak istiyorum ama pek uygun bir mevsim değil sanırım  olsun turuncuyu da kırmızıyı  da sarıyı da çürümüş yaprakları  da severim ben :D


 Bunları okuduktan sonra hayatınız sizi yükseklerden uçursun ve nehir gibi akıtsın istiyorum :))

 vee buraya blogumu takipçilerimi ve insanları seviyorum yazmak istiyorum  çok hümanistçe oldu  ve bağlacından sonrası  neyse  kendinize iyi bakınız ben giderem :)

9 yorum:

  1. bi deee çok çok başarılar hadi sanaaa çok çok kolaylıklar bu seneee :) yaza da sersem sersem gül bol bol he miii :)

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkürler inşallah he heh hehe hahahahhaha hööhhdhskajh gibisinden sersem sersem gülücem :D

    YanıtlaSil
  3. Aynı şeyleri istiyoruz hem de o kadar çok ki... Şu sınav geçsin ve hunharca gülelim Sıla tamam mı :) Hatta senle bu konuda bir şeyler mi yapsak ne dersin? Mesela sınav günlükleri diye küçük bir defter tutup saçmalayalım sonra sınav geçince de en çok güldüğümüz yerleri bloğumuzda paylaşalım hm? Tamam dersen hemen başlayalım. Hatta bloğumuza defterimizin resmini çekip koyarız etkinlik olmuş olur ikimiz için :))))
    Ayrıca bıktın sanırım ama en azından sana yazacak bir şeyler çıkmış oldu seni mimledim :D Hadi yap sende :)))

    YanıtlaSil
  4. Zevkli mim vesselam :D en kısa zamanda yapıcağaaamdan emin olabilirsin . Sınav günlükleri güzel fikir ama gülecek bir şey çıkar mı şüpheliyim :D yapalım bakalım ama komik bir şeyler çıkmazsa üzülürüm ki olsun olabildiğince saçmalarız bizde :D kıh kıh güzel olacak gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, eğlenceli mim :D
      Yarın defterlerin resmini çekip bloğumuza ekliyoruz o zaman :) Ya olsun, en azından sonra okurken kendimiz eğleniriz :D
      Güzel olacak değil mi :D

      Sil
    2. güzel olucak güzel olacak ama ben senden cumaya kadar vakit istesem defterler için defteri süslemek istiyorum da olur mu he olur mu :))

      Sil
    3. Tamam olur, süslemek iyi fikir :) Cuma gününün herhangi bir saatinde yayınlıyoruz tamam mı :)))

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil