Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ekim 2014 Cumartesi

Sana birkaç kelime veriyorum Mim

Altın Zen beni mimlemiş : D   Pipo,yelpaze,cahil,yastık kılıfı ,sakızlı muhallebi , ehliyet ve Psy kelimelerini kullanarak bir yazı veya şiir yazmam gerekiyor. Şiir ve ben diyerek sırıtıyorum  ve yazımı yazmaya başlıyorum : D. Buradan benden beklentisi yüksek olan arkadaşlarıma sesleniyorum veee özür diliyorum :))

  Küçük minicik bir kulübe... Şimdi içeri giriyoruz . İçerisi dışarıdan göründüğünden çok daha geniş   ve karanlık , sadece ufak bir şömine . içeride aynen filmlerde ya da çizgi filmlerde olduğu gibi bir sallanan sandalye  açık pencerenin  yarısını  kapatmış tülün davetiyle içeri giren rüzgarla  hafif hafif sallanıyor.  içeriden kısık hem teskin edici hemde insanı tedirgin eden bir ses geliyor. Sanırsam bir müzik kutusu . başka bir oda daha var  odanın kapısının yanında duvara asılı  eski  fakat göz alıcı  bir yelpaze koleksiyonu.  O kadar  sahici gözüküyor ki bir an gözümüzün önünde yelpazesini aheste aheste sallarken bir yandan pipo içen yaşlı bir kadın canlanıyor.
 Önünde durduğumuz odaya giriyoruz . yerde ufacık  minderler minderlerin üstünde oyuncaklar.... Tahta atlar . tahta trenler. Yine tahtadan askercikler yine yine yine tahta . her şey tahtadan . Sonra ahşap bir dolap  görüyoruz . Gömme dedikleri gibi oyulmuş duvara usulünce yerleştirilmiş bir dolap dolaba yaklaştık.   o kısık sesin gittikçe netleştiğini fark ediyoruz. dolabı açmaya yelteniyoruz  elimiz dolaba giderken bir serinlik yanağımızı okşarken bir ateş kalbimizi basıyor.  Ve sonra telefonumdan gelen  Psy nin sesi ile uyanıyorum .  İçimde tuhaf bir boşluk   yastık kılıfına bakıyorum . Yine burnum kanamış .   mutfaktan tıkırtılar geliyor.  yavaşça kalkıp  yastık kılıfını çıkarıyorum . mutfağa giderken kirli sepetine atıyorum  ve mükemmel bir üçlük atmış gibi seviniyorum . halbuki bırak sepete değmeyi taa lavabonun yanına düşüyor. İstifimi bozmadan sepete bırakıyorum vee kokunun beni götürdüğü yere ,  balkona gidiyorum  Sakız ama  buram buram değil yooo yoksa çam mı kokuyor?  Arkadan bir ses boğazını temizliyor ''Öğhm  doğum günün kutlu olsun'' babaannem elinde bir kase sakızlı muhallebi onun üstünde bir mum karşımda dikiliyor.  Seviniyorum . Babaanneme sarılırken burnuma tütün kokusu geliyor.  Birkaç bir şey söyleyip gazetesini alıp yerine kuruluyor. Masaya oturuyorum . aç karnına sakızlı muhallebiyi bir güzel mideme indiriyorum . Bu  dünyada ne sevecen babaanneler var bu seferlik aç karnına tatlı yememe göz yumuyor.  Bir yandan tatlımı yerken bir yandan  Babaannemin olduğunu fark ettiğim ehliyet inceliyorum .  Benim babaanemin . Benim babaanemin ehliyeti mi varmış.  tatlımı bitirip biraz da şekerleme yapmak üzere  yatağıma gidiyorum  eee koskoca sınav maratonu atlattık biraz da dinlenelim ama.  Yavaş yavaş uykuya doğru  çekildiğini hissediyorum .  Aynı oda . Ama bu sefer ses gelmiyor.   dolaba doğru giden elimiz bir an tereddüt ediyor. -------Evet rüyada biziz ben değil BİZ  . Biz kimiz ? Aa evet seni tanıdım sen sokakta gördüğüm  adamsın hani şu  bastonlu görünüşte tam  bir beyefendi olan . Eski toprak diye tabir edilen evet. Ve ve sende şu tüm gün parkta oturan teyze yoksa kartpostallarda ki  güvercinlere yem veren sen miydin? Hoppala bu   ergenlerde nerden çıktı şimdi? Evet hatırladım ,sizi geçen gün kafede görmüştüm. Cahil  kesimden uzağa kafa dinlemek için geldiğinizi söylüyordunuz birbirinize. konuşmalarınızdaki sığlığı   düşüncelerinizin ne kadar size (!) ait olduğunu fark ettiğimde ne de eğlendirmiştiniz beni.  Hiç üzülmemiştim ki size . Gülüp geçmiştim . Dalga geçtim sizinle . Sonra da orada burada anlattım sizi ve saçmalamalarınızı. Arkadaşlarıma da bana da ne güzel eğlence olmuştunuz.  Sadece gerilerde çook arkalarda ufacık bir sızı. sızı bile değil bir anlık bir bulantı.  Ee siz ne arıyorsunuz burada  ?----  Titreyen buz gibi elimizi hissediyoruz . çok soğuk kışın ayazda kalmış mermer gibi belki de daha  içten  . o kadar soğuk ki  o el bizim mi diye düşünüyoruz hissetmemize rağmen . Dolabı açıyoruz sadece kırık bir aynanın parçaları. .. Ne tedirginlik kalıyor geriye ne de huzur  sahte bir kahkaha sadece ...




 Of cahil kelimesini kullanacak yer bulana kadar akla karayı seçtim : D Bayağı bir uzattım oldu mu ki acaba ? Beni pek cezbetmedi yazdığım .  sevmedim pek öyle yani   ..

kimi mimlediğime gelirsek  İlginç şeyler yazacağından emin olduğum kanalizasyon balığını mimlemek istiyorum .


 Vee mim listemin vazgeçilmezlerinden biri haline gelen  Sevgili Arrakis'i  mimliyorum

  Esenlkler diler nehir gibi akın derim ben   :)))

12 yorum:

  1. Aynı kelimeleri mi kullanacağım? Çok güzelmiş ya *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kelimeler :)) Teşekkürler :D

      Sil
  2. Ellerine sağlık bende yaparken çok zorlandım. İnsan uzatmak istemiyor bir yandan da kısa ve öz nasıl yazarım diye düşünüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ordan girdim ordan çıktım zevkliydide kerata :D

      Sil
  3. Bu mimle ikinci mimlendim yapmak farz oldu :D teşekkür ederiiiim

    YanıtlaSil
  4. Bu yazını okumayı unuttuğuma inanamıyorum -.-" Gomennasai :(
    Ben çok beğendim biliyor musun. Sınavın bittiği dönem gelmiş gibi hissettim ve kısa bir süreliğine bir rahatlama da hissettim omuzlarımda(keşke kısa süreli olmasaydı bu his :( ). Eline sağlık :)
    Mirai Nikki'ye başladım, izledin mi o animeyi? Dur sana gmail'den mesaj atayım bir de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım okudun yaa sonuçta :D ayyy teşekkür ederim hiç böyle hisler uyandırcağını düşünmemiştim :D yaavv bende anime fazla yokda bu sıralar acayip bi kitap okuma isteiği var yok o animeyi izlemedim sen izle güzelse izliyim diycem şimdi yanlış yönlendirme gibi olacak . :D önce çalış bence : D

      Sil
    2. Dimi okudum sonuçta :D
      Evet bir de yoğn olarak kitap okuma isteği de var bende. Yok yahu dersten bunaldımmı izlerim genelde ben, başlayalı 2 hafta oluyor animeye ama daha 3 bölüm izledim, düşün yani :D Mesela geçen sene 2. Dönemin sonundan beri hannibal ın dizisini bitiremedim :D Bu hafta hastaydım diye oturup iki bölüm izledim ama kabul :D Son bölümdeyim nihayet, onu da izlerim bir ara :D

      Sil
    3. hastalık bahanesiyle izliyorum diyorsun :D bende yorgunluk bahanesiyle ya uyuyorum ya tv deyim yaaa bilgisayarda :D benim yatım kalmış bir sürü mangam var ben onlara yanıyorum : S

      Sil
  5. canım yazını şimdi okudum ve şiddetle kıskandım özellikle tatlı kısmını :) tebrik ederim bu tarz yazıları hep yazmalısın bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bu övgüleri duymak çoooook güzel çok teşekkür ederim :))) :D

      Sil