Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ekim 2014 Cuma

SINAV GÜNLÜKLERİ

Altın Zen ile sınav günlüğü tutmaya karar verdik :)) Günlükte sınav sürecince başımızdan geçen komik ilginç anıları paylaşıcaz. İnşallah  komik bir şeyler olur da yazarım : D    Çooook heyecanlıyım . Günlüğü aslında ben yapıcaktım annem de yardım edecekti. sonra baktım ki annem yapıyor eh bana da izlemek düştü : D : D (yaptığı sahtekarlığı ortaya çıkarmamak için hunharca sırıtan blogger Bknz:yine sırıtıyor : D  ) Annem çok beceriklidir. ama bu sefer ki biraz fazla sade oldu kabul .  Altın Zen 'in defterini çok merak ediyorum .  

 İşte Altın Zen 'in blogu   tık ...
 veee işte benim günlükcüm :)) ( aslında küçük bir defter olacaktı ama  ben küçük olması gerektiğini hatırlayana kadaaaaaar ... : D  ( blogger burada tüm sempatikliği ile Altın Zen 'e gülümser )   ) 




Kaplama kağıdım burada pek çaktırmasa da baykuş desenli  :)) 
 tabi aralarda gölge çıkmayaydı ve elim titremeyeydi eyiydi -_-



 dediğim gibi elim titremeseydi .. neyse bu da arkadan pozumuz.  


 Artık kabul edelim ki fotoğraf çekmek bana göre değil :D 
 Esenlikle kalın  :))

3 yorum:

  1. Sizin el emeği olmuş defter ne güzel :) Benim çok beğendiğim bir defterim vardı ama kullanacağım bir yer yoktu o defteri kullanacağım :D Ayrıca farkettim ben baykuşları, çok sevimlileer :3 Bende şimdi yazıyorum bloğa yazımı :) Ama söyleyeyim şimdiden sadece komik anıları değil ders çıkarardığım olayları, motivasyon sözlerini falanda yazacağım :) Hadi bakalım, ilk günü yani bugünü de yazdım bile günlüğe :))) Bak ne diyeceğim bu etkinliğe katılmak isteyen olursa katılsın mı sence? N'apsak ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla bana mail adresini verebilir misin acaba? Oradan da görüşürüz :) Eğer ulu orta vermek istemezsen mailini, bloğuma yorum olarak yaz yayınlamadan alırım mailini sonra da silerim yorumu ;) Tabi mailini söylemek istersen de anlarım :)

      Sil
    2. Deneyim hımm mantıklı :D di mi ama zaten baykuş sevilir :)) katılsın katılsın . ne kadar çok o kadar iyi :D . Mail adresim nandedattebayo18@gmail.com :D halka açık :))

      Sil